|
|
|
|
|
|
שירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 אפריל 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריית אתא |
כתובת: |
איקאה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום עשיתי קניות בשופרסל איקאה כרגיל כל שבוע , מגיעה לקופה שירות עצמי . יושבת קופאית אחראית בשם גלינה שעמדה על העורף שלי עד שלא סיימתי חשבון וראתה שלא עיברתי את שישיית מים שנמצאים בעגלה מול עיניים שלה וחשבה שאני גונבת , אך היא לא ראתה שעיברתי את המים בתחילת החשבון עוד . כדי לא להרים שישיית מים גזרתי קוד ושמתי בארנק , כל פעם בקניה עיברתי את הקוד . כבר מספר פעמים קודם שאלה אותי גלינה למה לא עיברתי מים והסברתי לה עוד פעם שיש לי קוד . היום בפעם חמישית כבר התפוצצתי .
קודם כל יש לה מסך שיכולה לבדוק אם עיברתי משהו או לא . גישה של גלינה כל כך גסה ומעצבנת . במקום לעזור היא עם פרצוף חמוץ מסתכלת מה אני רוצה לגנוב . ממש לא נעים . אני כל שבוע עושה קניות במאות שקלים רק בסופר הזה ואם צריך לבדוק סל קניות אף פעם לא התלוננתי ולא סירבתי . אבל לגלינה זאת צריך ללמד איך לגשת ללקוחות ולא כל אחד גונב , זה ממש מעליב . נוח לי לעשות קניות בשירות עצמי ולא לעמוד בתור בקופה רגילה . אבל אחרי מקרה היום אין לי חשק לחזור שוב לסניף הזה .
לטיפולכם
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ללמד את הגלינה לדבר עם לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|