פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים מקולקלים ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שופר סל און ליין יבנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו מאתר שופרסל און-ליין משלוח. המשלוח שהגיע היה בכל ליקויים רבים. ראשית היה חוסר במוצרים רבים, שליש עד מחצית הסל. בינהם מוצרי יסוד כמו ירקות וביצים וזאת על אף שציינו שיצרו עימנו קשר במידה ויש חוסר מהמוצרים שהזמנו.
כמו כן הירקות שכן הגיעו היו בלתי ראוים לשימוש הבצלים והסלק רקובים ורקובים למחצה כך שנאלצנו לאחר יום עמוס לצאת לסופר אחר ולבצע השלמות. שירות האון-ליין היה אמור לספק לנו מוצרים איכותיים ולחסוך לנו בזמן ובשל כך שילמנו את דמי המשלוח הלא זולים בכלל.
כשפנינו לשירות הלקוחות ולאחר המתנה של חצי שעה על הקו תגובתם היתה כי זו בעיה ידועה וזאת במקום להתנצל. לאחר התעקשות מצידנו זיכו אותנו בעלות המשלוח ואפילו לא בעלות הירקות הרקובים. ביקשנו שיחת אחראי ששב אלינו יום למחרת ו"פיצה" אותנו על הירקות הרקובים מלבד למשלוח.
אני ואשתי ציפינו לקבל שירות טוב בהרבה כזה שישמש לנו כפתרון עתידי ובמקום זאת ביזבזנו את זמננו בשיחות טלפון למעלה משעה ובשעה מאוחרת נאלצנו לחפש סופר לרכישת המוצרים הבסיסים לפחות. פיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל הזמן שלנו לא קיבלנו. אמנם קיבלנו זיכוי וגם זה רק לאחר התעקשות. הייתי מצפה שרשת סופרים בסדר גודל כזה תדע להתייחס ללקוחותיה בכבוד ולא לזלזל בהם. אודה לעזרתכם בכדי שמקרים מסוג זה לא יקרו ללקוחות נוספים בעתיד. בברכה אייל.
כספי ובזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי הולם ושיפור השירות לעתיד פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה