פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משפחה בת 8 נפשות נותרה ללא מוצרי מזון ל3 ימי החג בשל התנהלות שעורייתית של רשת השופרסל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשעות בוקר של יום חמישי, 9.6.16 בוצעה הזמנת מצרכי מזון מאפליקציית שופרסל. בסיום ההזמנה נקבע מועד האספקה למחרת, יום שישי, 10.6.16. בוצע תשלום בכרטיס אשראי שופרסל. לאחר זמן קצר הגיע אישור הזמנה על הקניה דרך המייל, בו נרשם כי האספקה נקבעה ליום שישי, 17.6.16. פנינו לשירות לקוחות של שופרסל לתיקון התקלה. נציגת השירות בדקה וחזרה טלפונית עם אישור של תיקון התקלה באפליקציה ושינוי מועד אספקה למועד המקורי, 10.6.16 בין השעות 13-16. לאחר כשעתיים צלצל נציג שירות לוודא אם קיבלנו מענה ממצה לפניה וביקשנו ממנו לוודא שאכן נרשם שינוי מועד האספקה למחרת כפי הנדרש. הנציג בדק ואישר את העניין. למחרת, ערב חג שבועות שנמשך שלושה ימים ההזמנה לא הגיעה. אף נציג לא יצר קשר כדי לעדכן בבעיה. בסביבות השעה 15:30 כשכבר היינו לחוצים מאוד יצרנו שוב קשר עם השירות ונציג הודעות הבטיח שדואג שתוך דקות אחדות נציג יחזור עם פתרון. לאחר כחצי שעה של המתנה מורטת עצבים הגיעה הודעת סמס שאמרה שבשל עומס יחזרו אלינו בערב חג.
יצויין כי נציגי שירות יודעים כי מדובר במשפחה עם שישה ילדים, בה האם נמצאת בדמירת הריון הדוקה כבר מספר חודשים. בשל אי אספקת המזון המשפחה נותרה ללא מצרכים בסיסיים ביותר במשך שלושת ימי החג וחוותה עוגמת נפש נוראה. בפנייה לשירות שופרסל יש התנערות מאחריות! אנו מבקשים את התערבותכם ועזרתכם במקרה עגום זה. תודה
פגיעה בילדים, רעב, בושה, חילול החג סוג הנזק :
פיצוי, אספקה, תיקון העוול פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה