התעלמות מבקשתי לבטל עיסקה יקרה ולא נחוצה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רוז'נסקי 13 ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה פיילוט משופרסל, ב-1017.44 ש"ח, והזמנתי טכנאי ניפאן לצורך התקנת המכונה. הוא שכנע אותי לעשות ביטוח נוסף ל-5 שנים בעלות של 1440 ש"ח וגם השאיר לי מייצב מתח ומכשיר נגד אבנית. לאחר שהלך השוואתי את הקבלות והבנתי שהכפיל לי את עלות המכונה פי 2 ויותר, וגם השאיר לי שני מכשירים לא ממש חיוניים, מאחר וכל מכשירי החשמל בביתי מסתדרים יפה מאוד בלעדיהם. מיד צלצלתי לשרות הלקוחות של ניפאן כדי לבטל את העיסקה. אולם, אין שום גישה לשרות הלקוחות, אלא לחברה חיצונית שמשאירה להם הודעות. כנראה שיומיים מאוחר יותר מישהו כן התקשר אלי חזרה ב-12 בצהריים, ומאחר ולא הייתי זמינה באותו היום ב-12 בצהריים, עשו V ונגמר העיניין. צלצלתי פעמים נוספות, כתבתי להם מכתב תלונה דרך האתר, וגם באמצעות דואר ישראל, אבל חברת ניופאן מצפצפת עלי צפצוף אחד גדול! עצה ידידותית : על תתקרבו למוצרים שחברת ניופאן נותנת להם שירות!!!!
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
ביטול מיידי של העיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|