פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהשירותים של שופרסל אונליין. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך. ה26/10/16 עשיתי הזמנה אונליין בשופרסל , הזמנתי משלוח למחרת ה 27/10/16 בין השעות 1400 ל1700 .
בין השעות 1615-1639 0 התקשר אליי השליח ונציג מהסניף ולצערי לא יכולתי לענות לשיחה .יצויין שהיתי זמינה כל שאר היום ללא שום בעיה.
מיידית לאחר מכן התקשרתי בחזרה אל השליח , שם נאמר לי שהוא היה אצלי לא מצא את הכתובת, ולאחר שלא עניתי לו לטלפון קיבל הוראה מהסניף להחזיר את המשלוח לסניף.
ביקשתי שיבדוק עם הסניף אם הוא יכול בכל זאת ליישם את המשלוח , והוא אמר לי שאני מפריעה לו באמצע עבודה ושעליי להתקשר לסניף.
התקשרתי לסניף שם המתנתי המתנה ארוכה , מתישהו ענו לי ואמרו לי שמפנים אותי מיידית למחלקת הבירורים ויחזרו אליי תוך מספר דקות .
לאחר שלא חזרו אליי זמן מה התקשרתי שוב והמצב חזר על עצמו .
פעם שלישית שהתקדרתי קיבלתי שיחה בחזרה ממחלקת הביררים כשעתיים לאחר המקרה עם השליח , שבו נאמר לי שההזמנה שלי הוחזרה לסניף ובוטלה , ואין אפשרות לעזור לי.
הבעתי את עוגמת נפשי , מצאתי את עצמי במצב ששלוש שעות חיכה מישהו בבית למשלוח , שעתיים בהמתנה על הקו עם שירות הלקוחות ועדיין ללא אוכל בשעה 1900,בערב עם שלושה ילדים רעבים.
בזמן הזה יכולתי כבר ללכת בעצמי לסופר לקנות מצרכים.
שום נסיון להתפשרות או עזרה לא נעשה .
ושום רצון לפיצוי כלשהו למשלוח יותר מאוחר לא נעשה .
אני קונה הרבה מאוד בשוםרסל ועד כה גם מאוד נהנתי משרותכם .
אני חושבת שהפעם החוויה היתה מאוד מתסכלת.

אשמח לשמוע ממכם .
דבורה .

בזבוז זמן ואי שביעות רצון של השירות סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה