פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ופוגעני נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרום נווה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שומר בשם מריו בשופרסל מרום נווה והאחראי שהיה במוצ\"ש ב 17 בדצמבר (אני חושבת ששמו ישראל).
כלקוחה קבועה וותיקה של שופרסל, בעלת כרטיס אשראי וחבר שופרסל מזה מעל חמש עשרה שנה, הגעתי לסניף עם שלוש
חבילות ביצים אותם רכשתי במהלך השבוע עבור אימי. רכשתי את תבניות הביצים, אך לצערי התברר לי שאחותי כבר
רכשה עבורה. לכן הגעתי לסניף על מנת להחזיר את המוצר. יש לציין כי הביצים בתוקף, באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש
או שיש בהם פגם כלשהו.
מריו השומר בסניף השפיל אותי בנוכחות לקוחות נוספים ולא הסכים להכניס אותי לסניף להחליף את הביצים, לקח את הביצים ובקושי נתן לי לקנות קניות נוספות בסניף. המנהל האחראי חיזק את דבריו וטען כי לא ניתן להחליף את הביצים.
הפנתי אותו למדיניות החזרת המוצרים אשר מאפשרת החזרת מוצרים לסניף כל עוד לא נעשה בהם שימוש וזאת עד עשרים ושמונה
ימים מיום קנייתם. הוא בכל זאת סרב בתוקף.
רכשתי מוצרים נוספים בסניף ללא כל קשר וגם ביציאה עצר אותי מריו והשפיל אותי בנוכחות שאר הלקוחות שהיו בסניף בטענה שהוא רוצה לראות חשבונית. שאלתי אותו מדוע הוא מבקש רק ממני ואף הפנתי אותו לקופאית שלה שילמתי את התשלום ושם הייתה מונחת הקבלה. מריו פגע בי והשפיל אותי ליד הלקוחות שאין לי קבלה וכך בבושת פנים חזרתי שוב לקופאית והבאתי לו את הקבלה. יש לציין כי דבר זה נעשה באופן מכוון כלפיי ואף בקשת החשבונית הייתה רק ממני ולא משאר הלקוחות.
כך חזרתי לביתי בבושת פנים, עם הביצים אותם לא הרשו לי להחליף.
צר לי כי זה השירות שקיבלתי בסניף (בניגוד לסניפים אחרים ברמת אביב גם בטאגור וגם בקניון).

לטיפולכם אודה ואף אשמח לדעת מדוע לא ניתן להחליף את הביצים ?
תודה
רינה 054-6677619
עלבון וכספי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה