פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצרים מקולקלים נושא התלונה:
בן עמי אבי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
Ramot Hasavim סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו הפעם השנייה שאני מזמין לבתי קניות משופרסל און ליין. בין המוצרים הוזמנו מוצרי עוף קפוא וטרי אשר הגיעו במצב תברואתי מסוכן ולא ראוי למאכל אדם. ממש במצב ריקבון עם ריח של נבלה. מיותר לציין כי הסיבה לכך היא הובלה והחזקה של מוצר הדורש קירור ברכב ללא קירור.
אינני יודע כמה זמן המוצר היה מחוץ לקירור ואיך הוא הגיע למצב המסוכן הזה.
זו הפעם השנייה שאני מקבל מוצר עוף לאותה כתובת בקרית גת במצב שכזה. אינני יודע מאיזה סניף נלקחים המוצרים ונאספים מאחר ומדובר בקניה ברשת האינטרנט.
כמו כן הוזמנה אקונומיקה אשר כלל לא הגיעה.

כשנוצר קשר על ידי הבת שלי בטלפון 1-800 אמרו לה טלפונית להשליך את הבשר לאשפה ונקבל זיכוי על המוצרים. מבלי לבדוק את המוצר, מבלי לקחת את המוצר ולברר על ידי ביקורת פנים איך מגיע מוצר במצב כזה ללקוח. הדבר דורש בדיקה דחופה של משרד הבריאות. לאחר מספר ימים קיבלתי תעודת החזרה - זיכוי של המוצרים שרכשתי על סך 108.46 ש"ח. מספר תעודת החזרה 36300007307.
אינני מודאג בהקשר להחזרת הכסף. הדבר המדאיג הוא שהדבר חוזר על עצמו ומניסיוני בעבודתי נתקלתי לא פעם ברכבים המובילים סחורה לחלוקה של שופרסל און ליין על ידי קבלני משנה ברכבים רעועים, לא ממוזגים ובמצב מכני ירוד. הנני פתוח לכל רעיון אשר ימנע הישנות מקרים אלה כלפי כלל הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה מעמיקה של המוצרים שהגיעו מקולקלים ולא ראויים למאכל אדם פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה