פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקוייה ולא חוקית בנושא פקדון בקבוקי זכוכית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארלוזרוב53 כתובת:
שופרסל שלי נווה 0007 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם 8 בקבוקי זכוכית 500ml שחייבים בפקדון אל הקופה הראשית בשופרסל שלי נווה ברחוב ארלוזרוב 53 בתל אביב. בקופה הראשית רשמו על פתקית קטנה "זיכוי 8X1.20", ושלחו אותי עם זה לעמוד בתור לקופה. אחרי שהתור הסתיים, הקופאית סירבה לתת כסף מזומן, והדפיסה תעודת זיכוי, והסבירה- " זה מה שרשום בפתקית".

ההתנהלות הזו של טרטור מיותר של אנשים לעמוד בתור , ועוד לקבל פתק זיכוי (למרות שחוק הפקדון מדבר על החזר כספי ולא זיכוי) נראית לי מבזה ומשפילה. עדיין לא נתקלתי במקום שמהקופה הראשית שלחו אותי לעמוד בתור כדי להזדכות על משהו. הרי כל הזיכויים מבוצעים תמיד בקופה הראשית. מעבר לכך, סירובו של הסניף לתת כסף מזומן עבור החזרת מיכלי זכוכית החייבים בפקדון-לא חוקי!!!!!

אם נוסיף לכל זה את צורת ההתבטאות ה"לא מכובדת" (בלשון המעטה) של הקופאית, הקופאית הראשית ושל מי שהציג עצמו כמנהל, אין לי ספק שלרשת שופרסל אני לא אחזור. זה מבחינתי מדגם מייצג לכל הרשת, ואם כאן מצוי רקבון, הוא בוודאי נמצא גם במקומות אחרים של אותו הגוף.

לשם אפשרות איתור מהירה של המקרה ע"י מי שייקרא את התלונה, מספר התלוש 7390, הודפס ע"י קופאית 705 בקופה 06, בתאריך 21 לספטמבר 2006, בשעה 09:25 (לסניף עצמו הגעתי 20 דקות קודם לכן. את הזיכוי קיבלתי אחרי עמידה ממושכת בתור של יום חמישי).

(עוד רשום בראשית תעודת הזיכוי "תעודת הזיכוי מס 100706344294".


כספי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציג החברה שוחח עם הלקוח בעניין פנייתו באופן אישי.
אנו מודים למר דותן על פנייתו.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה