פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ופוגע!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
אחותי ואני קונות קבועות בחנות ומשתדלות לבקר בה מידי שבוע. אנו רוכשות ממגוון מוצרי החנות בעלות של כ-150 ש"ח בשבוע. אולם אנו לא צרכניות גדולות של הרשת אך קבועות שלה. אנו רוכשות במקום עוד בימים שנקרא "היפר נטו" ולאחר מכן "קוסמוס", נהננו לקנות במקום במיוחד בגלל המגוון, הצוות, המרחב, הנוחות מבחינת האיזור והחנייה. נהגנו לבקר במיוחד בגלל קופוני ההנחה שנשלחו ביוזמת הרשת ולפני חגים גדולים ערכנו קניות מרוכזות. במוצ"ש האחרון בקרנו ברשת בעקבות פרסום שנשלח לביתנו על הפנינג ענק שמתקיים בתאריכים 14-16 בפברואר במחלקת הלבשה והנעלה. מכיוון שיום המשפחה נחגג ביום א', ידענו שנמצא מתנה מתאימה. הגענו לחנות ואכן המקום התחיל להתמלא באנשים ובקונים. נכנסנו למחלקת פירות יבשים בתפזורת. המבחר כבש אותנו. אחותי הסתכלה לעבר אגוזי הקשיו ולקחה 4 יחידות בידה. היא טעמה התרחקה והגישה לי תוך שהיא מתארת את טעמו המיוחד של האגוז ומשבחת את טריותו. כאן המקום לציין שבמחלקה עובד אדם בשם דוד, אחראי על הסדר במחלקה. הסתובבנו בחנות כשפנינו מועדות למחלקת ההלבשה. לפתע הופיע מנהל החנות בליווי של העובד דוד, ופנה אלינו ואמר: "ילדות-בואו הנה,בתאבון!" פנינו לעובד ולמנהל שפנינו מסמיקות מבושה. הוא המשיך: "אני לא רוצה שתגעו יותר בפירות שבתפזורת!" והרים את קולו. פנינו והתרחקנו מעט, כי אנשים בסביבה התקרבו לאיזור וחשנו מושפלות. בחוסר אונים פנינו לאחור והסתובבנו. מנהל החנות דרש: "אכלתן?" ענינו-"כן", עדיין מובכות ולא מנסות להסתיר, התגוננו-"יש אישה נוספת במחלקה שטעמה, בוא ותראה ותאמר גם לה". שוב מנהל המחלקה ודוד מחייך חיוך נצחון מרימים את קולם וחוסמים אותנו. אין לתאר את המבוכה והבושה הנלווית לה. כמה בסך הכל שווים 4 אגוזי קשיו שמחירם לקילו לא עולה על 50 ש"ח. מנהל המקום המשיך לנהל שיחה קולנית וצורמת, כך שנאלצנו לא כדרכנו לעזוב בחוצפה. להפנות גב למבוגרים ולעזוב את המקום בטרם תתעורר המולה. כן-שוב האזרח הקטן משלם מחיר מכיוון שעובדי המקום מנצלים את מעמדם. מנהל המקום לא הניח-"תעזבו את המקום אחרת אקרא למשטרה, ופנה לשומר בכניסה: "אל תיתן להן להכנס, אם יבואו קרא לי או למשטרה!" 4 אגוזי קשיו שמשקלם לא עולה על 100 גרם, מה עשינו? מה עשיתם, למה גרמתם? ביציאה מהחנות השלכנו את האגוזים... באותו יום לא השגנו את מבוקשנו-מתנה ליום המשפחה רק עוגמת נפש גדולה מאוד. כן-אנחנו מתנצלות על 4 אגוזי קשיו, התנצלות לא הגיעה מהחברה, רק דפי פרסום בדואר. יש לציין שאנו נמוכות קומה, ואת העובד הנ"ל לא פגשנו בפעם הראשונה, כל פעם שרצינו לקנות משהו ממחלקת המזון הוא עקב אחרינו ואחר מעשינו תוך שהוא פונה בצורה בוטה, לא לגעת, לקחת מפה, לקחת משם וכו'. החנות מתפארת בכך שאוספת תרומות עבור אנשים עם מוגבלויות שונות-ההוכחה היא שבלקוחות הם לא מטפלים. ההוכחה היא שאנו קבלנו נזיפה בעבור 4 אגוזים שלעומת זאת האישה האחרת כלל לא שמעה את הדברים והמשיכה להסתובב בחנות בחופשיות. אנו קונות קבועות ויכולות להציג חשבוניות על סכומים שונים של חודשים עברו. אין לנו שום רצון לרמות או לשקר.
מנהל החנות ודוד העובד התייחסו אלינו כאל גנבות-מוטב היה לחייב אותנו על מנת שלא נקבל את הרושם הזה (0.90 ש"ח). אנחנו לא מבקשות דבר למעט התנצלות שמגיעה לנו ולכן אם לא תתקבל התנצלות נדרוש להפסיק את חברות המועדון ובמה שכרוך בכך (כל הדואר הנשלח לביתנו-הרי באנו בעקבות פרסום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
מצפות לתגובה הולמת לשפור הרגשתנו,
מ, י.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות בכתב פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה גב' מיכל ראובני.
אנו מודים לגב' מיכל וגב' יעל ראובני על פנייתן.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה