פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקציה בכניסה לסופרמרקט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד רובע יב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ד' 07-03-07 ביקרתי בסניף ה"שופרסל שלי" באשדוד ברובע יב'. כאשר נכנסתי ביקש ממני השומר להשאיר את התיק בכניסה. נדהמתי מאוד מבקשה זו והושפלתי קשות כשגיליתי שבקשה זו אינה נוהל החל על כולם. משום שהייתי זקוק למוצרי מזון בסיסיים המשכתי בזריזות בקנייה תוך חשש גדול לגורל הציוד האישי שלי המופקר בכניסה ללא השגחה. בסיום הקניה דיברתי עם הקופאית על הנושא והיא הסכימה עימי והבטיחה שתעביר את הנושא לטיפול ההנהלה. חשבתי שהוסקו המסקנות בנושא ותוקנה ההפליה אך כנראה שטעיתי !
ביום ב' 12-03-07 נכנסתי שוב לאותו הסניף ושוב הופתעתי מהפלייתו של השומר המבקש רק ממני להשאיר את התיק בכניסה, בעוד שלקוחות אשר נכנסו לפני ואחרי עם תיקים וציוד אישי לא התבקשו לעשות כן.
מיד ביקשתי לדבר עם המנהלת על מנת להבין מדוע נוהג בי השומר באופן שונה בכל פעם שאני נכנס לסופר. לטענתה, אין מדובר בהפליה, אלא הנוהל שגרתי בסופר הנובע מטעמי בטיחות. אך לא כך הדבר ! ניתן לראות בברור שבמידה והסיבה הייתה מטעמי בטיחות, השארת התיקים בכניסה הייתה חלה על הכלל. ואילו אני, לא הייתי צריך להרגיש מושפל ושונה משאר לקוחות הסופרמרקט.
אני מודע למצב הבטיחותי בארץ ובכל רשתות השיווק מקובלת סריקת התיק ע"י השומר אך השארת חפצים אישיים המופקרים על הרצפה ללא מקום המיועד לכך בכניסה לסופר הינה נוהל אשר אינו מוכר לי.
עלבון סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציג חברתנו שוחח עם מר אניג'אר בענין פנייתו. אנו מודים למר אניג'אר על פנייתו. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה