פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת 250 ש"ח בגין הזמנת כרטיס שופרסל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שופרסל דיל צומת סגולה פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת שהזמנתי כרטיס אשראי של חברת שופרסל, הובטח לי ע"י המוכרת כי עם הגעתו יטענו בכרטיס 250 ש"ח לקניות ברשת שופרסל. הקניה הראשונה נערכה עם הגעת הכרטיס לפני כחודש, אך מכיוון שסכום הקניה היה פחות מ-250 ש"ח שאלתי בקופה בסניף שופרסל דיל בפ"ת האם ניתן להשתמש בסכום הזיכוי בקניה הבאה וקיבלתי תשובה חיובית. בערב חג הפסח ערכתי קניה גדולה לכבוד החג, תוך מחשבה שסכום הזיכוי יכסה חלק מההוצאות- אך כאשר הגעתי לקופה, התברר לפתע כי בכרטיס לא טעון סכום זיכוי כלל. בכדי לברר את סיבת התקלה- הודיעה לי הקופאית כי אאלץ להעביר מחדש את כל עגלת הקניות העמוסה, אך אם אין ברצוני לעשות זאת- אוכל לבוא בקניה הבאה ולסדר את העניין. בתאריך ה-10 לאפריל ערכתי קניה גדולה נוספת באותה חנות-תוך מחשבה להשתמש הפעם בזיכוי המובטח, אך גם הפעם לא נטען סכום הזיכוי בכרטיס. לאחר המתנה של כחצי שעה בקופה, ובירור של הקופה הראשית מול רשת סופרקארד לא הצליחו לסדר את העניין, ונאלצתי שוב לשלם את מלוא סכום הקניה. רק לאחר שיחות ארוכות עם המוקד של סופרקארד ביום המחרת (11 אפריל 2007) הצלחתי לקבל את סכום הזיכוי לקניה הבאה. המוקד אף הודה כי הייתה טעות טכנית בהקלדת השנה בעת הזמנת הכרטיס (נכתב 2006 במקום 2007) ועל כן סכום הזיכוי לא נטען- אך לא הציע שום פיצוי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והטלפונים הרבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על בזבוז הזמן, עוגמת הנפש והתשלום המלא על 2 הקניות. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה