|
|
|
|
|
|
שרות משלוח יחס מזלזל ללקוח |
נושא התלונה: |
שלס אמנון |
שם/כינוי: |
יום שני 07 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
סופר דיל מתחם גרינברג נשר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
המשלוח לגב' פסיה שור ארלוזורוב 24 ק. אתא היה אמור להגיע בעת הערב
השליח התקשר וביקש לאחר את המשלוח הדבר לא אושר לו (אישה מבוגרת לא מוכנה לרבל משלות בשעה 21:30)
השליח הבטיח שהוא בדרכו אליה (15 דקות נסיעה) והגיע לאחר שעה וחצי.
בטלפון לס.מנהל החנות הובטח כי הנושא יבדק ויחזו אליה ,ולא חזרו
בפעם השניה ניתקו לה את הטלפון מיד לפני התחילה לדבר
במידה והיו אומרים בתחילה כי המשלוח יגיע כה מאוחר ,לא היתה מבצעת משלוח
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור שרות ללקוח ומסקנות אישיות לקבלו המשלוחים ול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציגת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח והפנייה טופלה באופן אישי. אנו מודים למר שלס אמנון על הסבת תשומת ליבנו. |
תגובה: |
בתגובה |
פתרון: |
|
|
|