פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קומקום חשמלי (עם אחריות בתוקף) שהחברה מסרבת לטפל בו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סניף ניות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשתי קומקום נירוסטה מסניף שופרסל ניות בירושלים. כעבור כחודש הקומקום החל להחליד. פניתי לכתובת המופיעה על תעודת האחריות והעברתי את הקומקום לטיפול. להפתעתי, הקומקום חזר אלי כפי שהוא בטענה שאם אסיר ממנו את האבן, החלודה תעלם. כאשר הסרתי את האבן גיליתי שלא רק שהחלודה לא נעלמה אלא שיש שכבה נוספת מתחת לאבן. פניתי לסניף ממנו קניתי את הקומקום, ושם הפנו אותי שוב לחברה המנפיקה אחריות. הפעם יצרתי עם החברה קששר טלפוני, שיחה שבה הובטח לי כי הקומקום יוחלף. למרות ההבטחה, לתדהמתי, קיבלתי שוב את אותו קומקום באותו מצב, בטענה שהקומקום דורש החלפה והחברה עוסקת בתיקונים בלבד.עוד נאמר לי שאין לי מה לצפות מקומקום שעלותו 90 ש"ח ושאם ברצוני משהו איכותי עלי לשלם יותר. נציגת החברה הפנתה אותי לשופרסל בטענה שהם אלה שצריכים להחליף את הקומקום. פניתי שוב לסניף ניות שם הובטח לי שהעניין יטופל מול הסוכן, אך לאחר שבועיים ימים כאשר יצרתי איתם קשר טלפוני נאמר לי כי העניין לא טופל עדיין. פניתי לפניות הציבור של שופרסל, שם הובטח לי שמנהל סניף ניות יצור איתי קשר. מנהל הסניף אכן יצר קשר וביקש שאביא אליו את הקומקום. נסעתי אליו בתקווה שהפעם העניין יפתר. כעבור מספר ימים יצרתי קשר על מנת לברר מה קורה, ומנהל הסניף-לא יאמן- אמר לי שאין באפשרותו לעזור לי מכיוון שעברו מספר חודשים מיום הרכישה. כשבאתי לקחת את הקומקום הוא סרב לענות לשאלותי ודרש שאקח את הקומקום ואלך! כשפניתי שוב לשרות הלקוחות של שופרסל לפני כשבוע וחצי, הובטח לי שיחזרו אלי, אך עד היום אף אחד לא יצר איתי קשר.הקומקום לא בשימוש מספר חודשים, מי רוצה לשתות חלודה? ואותי השופרסל השאיר מאוכזבת. כל הסיפור גזל ממני נסיעות הלוך ושוב- לתחנת השרות פעמיים ושלוש פעמים לסניף, טלפונים ובעיקר עצבים. אותנו שופרסל לא יראו יותר כלקוחות. אשמח לעזרתכם
עוגמת נפש,בזבוז כסף וזמן סוג הנזק :
החזרת הכסף לאלתר פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציג חברתנו שוחח עם הגברת אלון בעניין פנייתה באופן אישי.
אנו מודים לגב' אלון על פנייתה.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה