פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום-כיסאות חוף נושא התלונה:
שני רותם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלטלף 4 א.ת. יהוד כתובת:
יהוד- שופרסל ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
לאחרונה רכשתי שני כסאות חוף שהיו במבצע.
לאחר מספר ימים הבחנתי ששני הכיסאות עומדים להשבר בדיוק באותו מקום.
הסתבר שישנה בעיית תכנון של נקודת הציר הזו שתגרום בסופו של דבר לכל הכיסאות להשבר...ראוי לציין שכיסאות אלו הם סוג א. היום אני מפחד לשבת על הכיסאות הללו, ואני לא מחכה שמישהו יפצע על מנת לתבוע אותם .
מה אני עושה במקרה זה ?
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף של הכיסאות פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציג חברתנו שוחח אישית עם הלקוח מר שני רותם, בעניין פנייתו. אנו מודים למר רותם על פנייתו זו. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה