|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות ברמה נמוכה מאוד |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
צפת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
עד לפני מס' חודשים הייתי קונה באופן קבוע ברשת שופרסל בעיר צפת למרות התור הארוך והמייגע שצריך לחכות ולמרות חוסר התיאום בין המחיר שרשום על המוצר ובין מה שנקנה בפועל אתמול חזרתי לקנות ברשת זו בתקווה שמשהו השתנה אך ההפך הוא הגמור, מאחר והותקנו מערכות מחשוב חדשות והיו רק 3 קופאיות כל לקוח נאלץ לחכות מעל ל3/4 שעה ואף יותר. גם בקופה "המהירה" נדרש לחכות המון זמן המון אנשים התלוננו אחד לשני על השרות הגרוע אך לא נראה כי עושים משהו בנדון..
אני חושבת שאם מחליטים לשדרג את העסק במערכת מחשוב חדשה צריך לחשוב קדימה ולהביא יותר עובדים בכדי שלקוחות לא יצטרכו לחכות שעה בתו בשביל מוצר אחד או יותר...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא לחסוך הכ"א על חשבון לקוחות זה לא לעניין... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציגת מח' קשרי לקוחות שוחחה עם גב' עזרא אביטל באופן אישי. אנו מודים לגב' עזרא אביטל על פנייתה. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|