|
|
|
|
|
|
דיוור קופונים - ללקוחות שופרסל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
חברת שופרסל ביצעה לאחרונה דיוור ללקוחותיה תחת קונספט - השקה של מועדון לקוחות שנערך בתאריכים 25/7 +26/7 אך הדיוור של הקופונים וכרטיסים מחודשים של הלקוחות הגיעה במועד מאוחר מהמתוכנן והלקוחות קיבלו קופונים שאינם בתוקף (תוקף הקופונים היה מיועד לתאריכים המצוינים מעלה )
אבקש בירור בנושא
בברכה
אורית גולי
לאחר פניה שלי כלקוחה לשירות לקוחות החברה - נעניתי באדישות מוחלטת בנושא מצד החברה(תשובת פיקי משירות הלקוחות"אני מצטערת אך אין מה לעשות") . ביקשתי פיצוי ונעניתי בסירוב
לאחר בירור שערכתי מולם- הבנתי כי הבעיה רחבה יותר -
=אני יודעת כי קיימים לקוחות נוספים שקיבלו הקופונים מאוחר מדי...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בדיקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציג חברתנו שוחח עם גב' גולי בעניין פנייתה באופן אישי. אנו מודים לגב' גולי על פנייתה. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|