פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיוור קופונים - ללקוחות שופרסל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
חברת שופרסל ביצעה לאחרונה דיוור ללקוחותיה תחת קונספט - השקה של מועדון לקוחות שנערך בתאריכים 25/7 +26/7 אך הדיוור של הקופונים וכרטיסים מחודשים של הלקוחות הגיעה במועד מאוחר מהמתוכנן והלקוחות קיבלו קופונים שאינם בתוקף (תוקף הקופונים היה מיועד לתאריכים המצוינים מעלה )
אבקש בירור בנושא
בברכה
אורית גולי
לאחר פניה שלי כלקוחה לשירות לקוחות החברה - נעניתי באדישות מוחלטת בנושא מצד החברה(תשובת פיקי משירות הלקוחות"אני מצטערת אך אין מה לעשות") . ביקשתי פיצוי ונעניתי בסירוב
לאחר בירור שערכתי מולם- הבנתי כי הבעיה רחבה יותר -
=אני יודעת כי קיימים לקוחות נוספים שקיבלו הקופונים מאוחר מדי...
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציג חברתנו שוחח עם גב' גולי בעניין פנייתה באופן אישי. אנו מודים לגב' גולי על פנייתה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה