פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה צרכנית לגבי סניף שופרסל נתניה - קבלת מוצר שגוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום שני, 13/08/2007, קנינו מחשב נייד מדגם lenovo c100 מסניף שופרסל נתניה, בסכום של 3890 ש"ח.
היו בסניף שתי מודעות זהות לאותו מחשב, עם אותו מפרט טכני בדיוק, בהפרש של 10 ש"ח בינהם.
שאלנו את המוכר לפשר ההבדל, והוא הסביר שאין הבדל בינהם, פשוט המחיר הזול יותר מתייחס למבצע שהגיע מביג. (אינני יודע מה זה ביג)
במפרט הטכני פורט שהמחשב יגיע עם מעבד T2250 core duo

באותו היום בערב, כאשר פתחנו את המחשב, התברר שבמחשב יש מעבד אחר, T2080 doual core

אלו שני מעבדים שונים לחלוטין.
בעלי ארכיטקטורה שונה, מהירות ערוץ שונה, גודל זיכרון cache שונה ועוד.
המעבד שקיבלנו נחות ממה שפורסם.
באנלוגיה, זה כמו לקנות רכב מסוג א' ולקבל אותו עם מנוע של רכב מסוג ב' שפחות טוב ממנו.

פנינו אל נציג המחשבים והוא טען שאמנם המעבדים שונים, אך לא מגיע לנו כלום כי רשום אצלהם "טעות לעולם חוזרת"
לנוכח תגובה זו, נותרנו אילמים.
פנינו אל מנהל הסניף עודד.
הוא הודה בטעות, הסביר שזה נעשה בתום לב.
והציע לנו שתי חלופות:
1) להחזיר את המחשב ולקבל את כספנו בחזרה
2) זיכוי של 150 ש"ח

סרבנו,
דרשנו את המחשב שקנינו או לחלופין זיכוי שיגלם את השינוי האמיתי בין המעבדים.
עודד טען שאין ברשותו את המחשב שכביכול מכר לנו (מעניין עוד כמה צרכנים שאינם מבינים במחשבים שילמו על משהו שלא קנו...)
שאלנו אותו מדוע החליט על זיכוי בסכום של 150 ש"ח, שברור שהבדל המחיר בין המעבדים הוא 500-600 ש"ח.
עודד טען שהזיכוי נעשה "מטוב ליבם" בגלל הטעות.

אני פונה אליכם לעזרה.
פניתי גם לקשרי לקוחות בשופרסל, אך העזרה לא מגיעה גם משם.
בכל שלב, לא דיברתי עם אף גורם מקצועי אשר מבין במחשבים ויודע את טיב המוצר שהם מוכרים.
כולל נציג המכירות בשופרסל.
אבקש זיכוי הולם (500-600 ש"ח) או לחלופין החלפת המוצר.
זוהי חוצפה למכור מוצר שגוי ואח"כ לא לטפל בכך.

בתודה,

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה