פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשקופאית משקרת נושא התלונה:
אפנעים  שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 13:00 סיימתי קניותי במרכול הנ"ל. הרמקול הודיעה על קופה שנפתחת , ניגשתי אליה וראיתי קופאית כתומת שיער ששם משפחתה מתחיל ב ח' - לובשת חלוק לבן באיטיות של נידון למוות וסופרת להנאתה המתארכת מטבעות כסף. שאלתי אם זו הקופה שנפתחת ואם אפשר להמתין. היא ענתה שלא, שהרמקול לא התכוון אליה. תודה ושלום. מקץ דקותיים כשסובבתי את הראש ראיתי שהיא כבר מטפלת במרץ בלקוחות שהגיעו לקופה הפעילה שלה. למה שיקרה? לא ברור. כששאלתי בנימוס !!! מדוע שיקרה הציעה לי בהתגרות להגיש תלונה. אז הנה אני עושה זאת. כמה חבלך שאני לא זוכר את שמה הפרטי.
אבל כמה קופאיות עם שיער קצר וכתום ושם משפחה שמתחיל בח' שובצו למשמרת שהתחילה היום ב 13:00 בסופרמרקט סניף קניון ויצמן?
עלבון סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו בודקים את הפרטים ונגיב בתום הבירור.



תגובה:
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה