פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות במתן עודף עבור תווי קניה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר קונים ברשת השופרסל בתווי קניה ומגיע עודף, הרשת אינה נותנת תלושי קניה או כסף מזומן כעודף. במקום זאת היא נותנת מין קופון, שתקף רק ל 3 חודשים!!! כמובן שתלושי הקנייה תקפים הרבה יות זמן, אבל לעודף יש תאריך פג תוקף. באם עברו 3 חודשים צריך להתקשר לשרות הלקוחות ושם להתחנן בפני הפקידה, לקבל הרצאה על ההתנהגות הלא נכונה שלך, ואז אולי ישלחו לך צ'ק הביתה. כמובן שהעמלה על הפקדת הצ'ק היא על חשבונך.

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות, שוחחה עם מר ששר נדב. אנו מודים למר ששר על פנייתו. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה