פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום, הפרה בוטה של חוק הגנת הצרכן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
רעננה- קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 20/9/07, נכנסתי כמנהגי לחנות בקניון רננים, לא אחת הרינימוצאת הפרות בוטות של חוק הגנת הצרכן בסניף זה, אך הפעם, נפלה אמי באחת מהפרות אלו וזה היה הקש ששבר את גב הגמל. במה דברים אמורים? לא אחת קיימים מבצעים אשר בקופה אינם נרשצמים, או שלא יוצא שובר/ שהזיכויים שנותנים אינם נכונים ולאחר כל קניה שכזו אתם מוציאים לי זיכוי בשל טויות אלו. מי יודע כמה קונים אינם בודקים ונופלים בפח. אך הפעם, החלטתי שאיני מוכנה לשתוק עוד. ביום 20/9/07 קנתה אמי מארז דנונה של טראוס. מארז זה, אשר מוכר היטב לכולנו, מתהדר בפרסומת 2 גביעים מתנה, וכך יוצא ש- 6 גביעים + 2 גביעים מתנה עלה לאמי בחשבונה 22.69 ש"ח. ( החשבון קיים אצלי). באותו היום בעלי ואני הגענו לאותו הסניף לערוך קנייה לביתנו, אנו שאוהבים מאוד מעדנים, שמחנו לראות מבצע מתנוסס ובו רשום 8 ב 19.99 וקנינו את אותם המעדנים שקנתה אמי. יש לציין כי לאהייתה הגבלה לסוגים /לטעמים /לאחוזי השומן. 8 מעדנים עלולנו 19.99 ש"ח ואילו אמי שנפלה בפח קנתה 6 מעדנים ( כי הרי 2 הם חינם) ב22.69. אם כך, איפה השניים חינם?? אף יתרה מכך, לא רק שאן כאןחינם ויש כאן הפרה בוטה של חוק הגנת הצרכן והאופן בו יש לתמחר את המוצרים, קימת כאן אף הטעיה בפרסום של הצרכן המסכן. כשראיתי בביתה של אמי את המארז ושאלתי אותה כמה עלה, נדהמתי למראה חשבון והעבודה בעיניים. באם ינכם יוצאים במצבצע שכזה מתפקידכם הוא לןוודא שלא קיים במדף "מבצע" סותר/ להוריד את מחיר המארז לכל הפחות לאותו המחיר ( שכן אף אז לא היה מדובר בפרסום הצעקני שהיה עליו- 2 חינם).
אבקש לקבל הסבר לנעשה ופיצוי הולם בהקדם שכן הגיעו מים עד נפש ובאם לא אקבל מענה הולם ואראה כי אכן הנכם עושים ככל שביכותכם ע"מ שלא לפגוע באזרח הקטן, אשאג לפנות עם תלונה זו לערכאות המאימות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם ובדיקה מקיפה באשר לאופן התמחור והצגת המוצרים פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה