פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזולאי רונן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דיל קירית יהודית בש" כתובת:
שופרסל דיל 138 סניף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני סוכן מכירות של חברת תה ויסוצקי בשעה 1700 ניפגשתי עים 9 דיילות מכירה שאני מנהל אותם ועים מנהל המרחב שלי לאחר סיור בסניף והסבר לדיילות איך אנחנו (אני. המנהל שלי. וויסוצקי)רוצים שהדיילות יסדרו את המדפים ניגשנו לקפיטריה שבסניף לסיכום שיחה הזמנו שתיה וכיבוד קל שילמנו והיתישבנו לאחר כחצי שעה לערך ניגש אלינו מנהל הסניף ששמו דני נגאוקר נעמד מולנו ולעניי כ-50 אנשים לערך פצח בצעקות שניסתלק מהחנות הקפיטריה מיועדת רק ללקוחות הסניף.יש לי שאלה אים אנחנו שותים אוכלים ומשלמים אנחנו לא לקוחות .אין שום הבדל וגם להגיד דבר שכזה יש צורה מכובדת אני כלקוח קבוע בסניף הזה לא אעשה את הקניות שלי ובטח ובטח לא ה-10 אנשים שהיו איתי .הוא גרם לי לעוגמת נפש לעלבון אני כל היום עצבני וחושב רק על המיקרה המצער הזה.אפילו הלקוחות שהיו לידנו בחנות העירו לא שככה לא מיתנהגים ועזבו באותו רגע. אפילו את השתיה והכיבוד לא סיימנו פשוט סולקנו מהחנות אשמח לקבל תשובה לאחר בירור.תודה רונן אזולאי
עלבון סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה