פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום פעם שניה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אבקש משירות הלקוחות להתקשר אלי ,פעם קודמת שאלו למה לא התקשרנו אליהם
הפעם התקשרתי וכבר שלושה ימים מחכה שיחזרו אלי אם לא יחזרו אז אפרסם את התלונה וממש לא כדאי וזאת תלונה שניה וחבל
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ראוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה באופן אישי עם מר תוהאמי חסין, בנושא פנייתו.
אנו מודים לו על הפנייה.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה