|
|
|
|
|
|
מוצר פגום פעם שניה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אבקש משירות הלקוחות להתקשר אלי ,פעם קודמת שאלו למה לא התקשרנו אליהם
הפעם התקשרתי וכבר שלושה ימים מחכה שיחזרו אלי אם לא יחזרו אז אפרסם את התלונה וממש לא כדאי וזאת תלונה שניה וחבל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי ראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה באופן אישי עם מר תוהאמי חסין, בנושא פנייתו.
אנו מודים לו על הפנייה. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|