|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש רבה |
נושא התלונה: |
יום שני 21 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מלכי ישרא 178 קרית גת |
כתובת: |
שופרסל ביג קריית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/4/2008 בשעה 21:30 בערך ניגשתי עם חברתי לסניף שופרסל ביג בקריית גת על מנת לרכוש מכשיר DVD ליום הולדת של חברה אחרת.. קנינו מכשיר DVD וניתנה לנו אחריות לשנה.. הגענו ליום הולדתה של חברתנו ולהפתעתנו הDVD לא פועל.. מגש הדיסקים לא נפתח וגם אין תצוגה.. לאחר פאדיחה גדולה שנוצרה מול עניי משפחתה התנצלנו, ובמוצאי שבת ב26/04/2008 ניגשנו עם חברתנו לסניף על מנת להחליף את המכשיר.. המוכרת שיושבת באגף מוצרי החשמל אמרה לנו בצורה מאוד מגעילה שאין מה לעשות כי אין עוד מכשירים כאלה ושניקח זיכוי על הDVD או שנוסיף כסף וניקח מכשיר אחר.. נו באמת.. מה יעזור לי זיכוי? זה שופרסל ביג שרוב מוצריו הם מוצרי מזון.. אז מה יעזור לי זיכוי במצב כה לא נעים.. הסברתי לה בצורה יפה שאין לי מה לעשות עם הזיכוי הזה ולאחר שהיא "ניפנפה" אותנו ניגשנו לקופה הראשית בסניף ושם קיבלנו החזר כספי.. ונישארנו בלי מתנה..
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי על הבושה שניגרמה לנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|