|
|
|
|
|
|
פרסום נרחב ומטעה לגבי מסכי LCD |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לקראת שיא עונת המכירות השנתית, בערב פסח, יצאה חברת שופרסל במסע פרסום ענק בהיקפו, אחד המוצרים הבולטים היה מסך LCD 22
פורסם בהרחבה כי אחת התכונות הבולטות והחשובות היא כניסת HDMI שמשמעותה - טכנולוגיה חדישה המתאימה לדור העתיד.
המסך הנ"ל לא מכיל את התכונה החשובה הנ"ל, ובנוסף גם הרזולוציה שפורסמה אינה נכונה.
תגובת החברה לפנייתי היתה בשינוי אלגנטי במודעות. ללא התייחסות לאלפי קונים ששלמו עבור מוצר יקר ומתקדם וקבלו מוצר נחות.
|
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציגתנו שוחחה עם מר גלעדי באופן אישי בנושא פנייתו.
אנו מודים למר גלעדי על הפניה. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|