פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סימון ביצים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שופר סל דיל - תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טשטוש ההבדלים בין סוגי הביצים(טריות,סופר טריות,אורגניות,חופש)גורם לעיתים קרובות לצרכן לקנות ביצים יקרות יותר.
הביצים היקרות ממוקמות באופן בולט והזולות מוצנעות בפינה.
השילוט של סוגי הביצים ומחירן לא בולט ומבלבל וגם האריזות די דומות.
בקיצור-מלאכת מחשבת שמטרתה-למכור ביצים יקרות תוך הטעיית הצרכן.
כספי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
אנו מודים למר ארבלי על פנייתו. נציג חברתנו שוחח עימו באופן אישי. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה