|
|
|
|
|
|
סימון ביצים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שופר סל דיל - תלפיות ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
טשטוש ההבדלים בין סוגי הביצים(טריות,סופר טריות,אורגניות,חופש)גורם לעיתים קרובות לצרכן לקנות ביצים יקרות יותר.
הביצים היקרות ממוקמות באופן בולט והזולות מוצנעות בפינה.
השילוט של סוגי הביצים ומחירן לא בולט ומבלבל וגם האריזות די דומות.
בקיצור-מלאכת מחשבת שמטרתה-למכור ביצים יקרות תוך הטעיית הצרכן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
אנו מודים למר ארבלי על פנייתו. נציג חברתנו שוחח עימו באופן אישי. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|