פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים יקרים בקופה מהמחיר המוטבע על המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.11.05 ערכנו קניות בשופרסל דיל,(ברצוני לציין כי אני חברת מועדון של שופרסל) אחד המוצרים שרכשנו הינה אבקת כביסה מסוג פיסגה שהמחיר המטובע עליה היה 33.99 ש"ח, כאשר הגענו לקופה העברנו את כל המוצרים ולאור נסיוני הקודם עברתי על החשבון בסופר עצמו ולהפתעתי ראיתי כי חוייבתי בחשבון בגין אבקת הכביסה ב- 39.99 ש"ח מכיוון שהינני מתורגלת בעניין ניגשתי לקופת שירות הלקוחות עם המוצר והחשבונית על מנת שיזכו אותי בגין ההפרש במחיר (חשוב לציין ש"התרגול" נובע מכך שזה לא פעם ראשונה שזה קורה בסניף זה) בכל מקרה הקופאית בשירות לקוחות הלכה ובדקה והתשובה שלה הייתה כי על מוצרים אחרים מוטבע המחיר הגבוה ולכן לא ניתן לזכות אותנו, ביקשתי שתקרא למנהל ואכן היא קראה לסגן המנהל ששמו "מקסים" (איןשם משפחה כיוון שסירב למסור לי אותו) שמו ממש לא מעיד על אופיו, היחס שקיבלנו ממנו היה מביש ומבזה לטענתו "יכול להיות מאוד שהורדתם את המחיר הגבוה והדבקתם מחיר נמוך יותר ולכן אני לא יכול לזכות אתכם, וגם אם יש טעות בהטבעת המחיר זה אנו לא נזכה כיוון שאז אנו נפסיד - ואם בטעות רשמנו מחיר של 10 ש"ח על מוצר ששוויו 100 ש"ח אנו נזכה את הלקוח?" אלו היו המשפטים שקיבלתי בתגובה לטענתי, כשהבהרתי לו שמה שהוא עושה הינו בניגוד לחוק הצרכנות התשובה הייתה "תעשי מה שאת רוצה אני לא מזכה אותך" וזאת לאחר שהבאנו מהמדף מוצר זהה שגם עליו מוטבע מחיר שגוי. סיכמנו את השיחה בכך שאני לא מתכוונת לוותר אלא לפנות לגורמים המתאימים.
ברצוני לציין כי מעולם לא הרגשתי כה מבוזה כאשר נרמז מדבריו כי אני שיניתי את המחיר המוטבע על המוצר.
ומן הראוי שמי משמש נציג של ארגון בסדר גודל כזה שנותן שירות ללקוחות, ילמד מעט מהי תודעת שירות, כי התנהגותו מעידה על אופיו של האירגון.

אודה לכם בהם תעזרו לי בפניה לגורמים המתאימים.

תודה,,
יפית
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין הטעות, ומכתב התנצלות של "מקסים" פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציג חברת שופרסל שוחח עם הלקוחה והפנייה טופלה מולה באופן אישי. אנו מודים לגב' עוקב על על הפנייה. תגובה:
בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה