פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע, חוסר איכפתיות וזלזול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני משמש כקצין לוגיסטיקה במכבי אש לחג הפסח הבא עלינו לטובה הזמנתי תלושי קנייה לעובדים (מאחר והשירות שקיבלתי בהזמנתי הקודמת היתה טוב ) לתדהמתי הרבה השרות היה זוועה ניסיתי להזמין במוקד ההזמנות ובכל פעם נעניתי על ידי פקידה אחרת שלא הבינה על מה אני מדבר. לאחר שכבר סידרתי הזמנה, עבור הכמות המוזמנת מגיע לי בתור שי מיקרוגל. ההזמנה הובטחה ליום חמישי 26.03.09 בבוקר ומאחר ועד השעה 10:30 לא הגיעו יצרתי קשר עם החברה ושם נאמר לי שהכל בסדר הם כבר מגיעים. לתדהמתי הרבה הם הגיעו אולם רק עם חצי מהזמנת התלושים ועם שני טוסטרים שאין לי צורך בהם כלל וכלל במקום מיקרוגל שהובטח. כתבתי מכתב תלונה חריף למנכ"ל החברה ובמקום שהעניין יטופל כנדרש יצרה איתי קשר אחת הפקידות ביום ראשון 29.03.09 אמרה שהכל בסדר ושהתלושים יגיעו ואנו נקבל פיצוי.
עד לרגע כתיבת מכתבי זה אליכם התלושים לא הגיעו יש לציין כי נציג חברת שופרסל יצר עימי קשר ואמר שהוא יכול להגיע היום יום שני אולם ללא התלושים החסרים כמובן שאמרתי לו שאין צורך שיגיע. אני מבקש דחוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!את התערבותם איך מרשה לעצמה חברת שופרסל להנתנג כך למזמיני התלושים שלה שהרי היא מתפרנסת מכך. מיותר לציין כי האנשים שבמקום העבודה בה אני אחראי לא קיבלו את השי המגיע להם וסובלים מעוגמת נפש רבה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עלבון, זלזול סוג הנזק :
שהתלושים יגיעו במהירות האפשרית כפי שהוזמן ובזמן שנקבע. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה