פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מתנות" בקופה הראשית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקניה בשופרסל ביג מופיע לי בחשבון שמגיע לי מתנה סבון נוזלי של דר' פישר.
בקופה הראשית אומרים לי שאין את הסבון שאני אחזור באוד שבוע. אני רואה קופסת קרטון שממנה מבצבצות מכסים שקופים ושואלת את הקופאית אם זה לא הסבון שחסר לה, היא מסרבת לפתוח את הקופסה. אמרתי לה, אם זה לו הסבון אז למה את מסרבת לפתוח את הקופסה? מדובר ב-דפנה קלינגר, זגנית מנהלת סניף.
אותו המיקרה קרה גם לקונים אחרים, מדפיסים בחשבונית שהלקוח קיבל מתנה, בפועל בקופה הראשית המוצר "חסר זמנית".
עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה