פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צער ועוגמת נפש ביום הזכרון בסופר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יבנה כתובת:
יבנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום הזכרון והסופר


יום הזיכרון האחרון, יום ג' ה28.4.2009, יום קשה לכל העם. לחלק של העם יותר קשה.
אני מתעוררת לבוקר של אזכרות ומנסה לעשות סדר: למי קודם: לאנדרטה בבית הספר התיכון, אחר כך לבית הקברות, שם יש עומס עצום של תנועה ואנשים וצריך להקדים. איך נעמוד בלוח הזמנים הצפוף? איך נספיק?
בתוך הניסיון לעשות סדר לפני, אני נזכרת שגם צריך לעשות קניות היום. מה לעשות? אני מתקשרת לשופרסל ביג ביבנה ושואלת: עד מתי החנות פתוחה היום?!
התשובה : עד 17! איזו אנחת רווחה! לפחות אחרי האזכרה האחרונה של 14.00 ( כי הדודים שלי, שכבר אינם בחיים גם הם, ביקשו לייחד זמן פרטי לבנם, ולא במסגרת האזכרה הכללית של כל העם, וכך אנחנו ממשיכים ונוהגים גם אחרי שהדודים אינם).
ואז, אחרי הטקס בבית הספר (לחבריי ללימודים), ואזכרה ממלכתית אחת ב11 (לגיסי), ואזכרה נוספת ב (לבן דודי)14. ואפיסת כוחות נפשית וגופנית..........
אני מגיעה לסופר של יבנה בשעה 14.45. ומתייצבת ליד מדפים ריקים בקצביה והאיש בחיוך מדווח שאין. זה מה ששלחו להם ואין להם יותר כלום.
לא הייתי לבד שם. היו עוד נשים ואנשים שהגיעו ביחד איתי. אחת שאלה האם אנחנו ברוסיה וכדי לזכות במשהו מהסופר צריך להשכים קום ולעמוד בתורים?!
כאשר פניתי אל מנהל החנות, הצטרף גם הוא להסבר שזה מה ששלחו להם ואין להם יותר. זה היה ברור. ראינו שאין להם יותר דבר.
והשאלה היא למה?
למה כשצריך משהו מהקצבייה של הסופר ביבנה, צריך תמיד להתכונן להמתנה ארוכה, בה הקצבים משוחחים ביניהם, הרבה פעמים עם הגב של הקהל הרב שממתין. הרבה פעמים ההרגשה בבשריה הזאת היא שאנחנו מפריעים לחברותא של הקצבים. הם עסוקים בשלהם ואנחנו זניחים שם לגמריי.
אבל, הפעם, זאת היתה הגזמה טוטאלית.

בכל הכבוד,
יונה יוסף

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬יונה יוסף יבנה, השרון 60, 81504, 08-9435565



עוגמת נפש סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
אנו מודים לגברת יונה יוסף על פנייתה. נציגנו שוחח עמה בנושא הפניה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה