|
|
|
|
|
|
שרות בלתי נסבל בסניף |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נתיב חן 1 חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני קונה בסניף הנ"ל כ-5 שנים וכל פעם השרות שמקבלים נהיה יותר גרוע
התורים בקופות ובמחלקות במאוחד בימי שישי עומדים כשעה.מרוב תורים של אנשים
אין מקום לעבור בין המחלקות.ההתנהגות של הצוות אם זה קופיות ואם זה במחלקות בלתי מתקבלת על הדעת.הסניף הזה כנראה נמצא מחוץ לעולם של תחרות והמנהל
לא יודעה על רשתות אחרות ששם השרות עדיב ומהיר.הנני מבקש טיפולכם בעניין כי המצב כבר עובר כל גבול.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
אנו מודים למר ליפשיץ ולדיסלב על פנייתו. נציגנו שוחח עמו בנושא. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|