פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות על מוצרי חלב מקולקלים ברשת שופרסל נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
"שופרסל שלי" נווה שאנן, חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בזמנו לקוח קבוע של חברת שופרסל, בין המוצרים שנהגתי לרכוש שם בקביעות (בסניף נווה שאנן בחיפה בפרט) היה פסטה טריה מסוג רביולי בטטה של פסטה נונה.
באחד הערבים לאחר קניות בסניף הנ"ל שבתי לביתי והכנתי את הפסטה- מהסיר נדף ריח חמוץ וחזק שהתפשט במהירות בדירה כולה, כמובן שלא היה ספק- המוצר היה מקולקל לחלוטין והוא נזרק לזבל מיד.
פניתי בעניין לחברת "פסטה נונה" שלקחה אחריות מיד וזיכתה אותי במוצר ובפיצוי ראוי (לא לפני שקיבלו פרטים מלאים בנוגע לפרטי הקניה).
כשבועיים מאוחר יותר(20/4/2009) רכשתי שוב באותו סניף של רשת שופרסל ("שלי") שני מוצרים זהים מסוג רביולי בטטה של חברת פסטה נונה ולהפתעתי לאחר בישול הפסטה שוב נפוץ בדירה אותו ריח חמוץ וחזק (שגם פתיחת כל החלונות לא סילקה אותו)- גם את שני מוצרים אלו נאלצתי להשליך לפח במפח נפש.
חשוב לציין כי ידוע לי שהמוצרים הנ"ל רגישים לחום ולכן דאגתי תמיד להביא אותם ישירות מהחנות לקירור בבית.
בשלב זה הבנתי שבעיית המוצרים המקולקלים אינה של חברת "פסטה נונה" אלא של הסניף הספציפי של רשת שופרסל (בקנייה בסניפים אחרים לא הייתה בעיה) ולכן, פניתי לשירות הלקוחות של החברה- שם ענה לי בחור בשם אופיר (נדמה לי שזה שמו) שדחה את תלונתי בטענה שמכיוון שהמוצר אינו מוצר מותג של רשת שופרסל עלי לפנות לחברת "פסטה נונה" ישירות.
לאחר דין ודברים בהם הזכרתי לאותו אופיר את אחראיותה של רשת שופרסל למוצרים אותם היא מוכרת הסכים הנ"ל בטובו לזכות אותי במוצר חדש באותו הסניף.
אני מצידי התנגדתי בתוקף- לא אסכים לסכן את בריאות משפחתי בקבלת מוצר מקולקל נוסף מאותו סניף שכושל בטיפול במוצרי החלב שלו פעם אחר פעם.
למרות דרישותי והפצרותי לקבל את המוצר בסניף אחר של הרשת טען הנ"ל שהדבר בלתי אפשרי ושלא יוכל לעזור לי מעבר לכך ושבדק זאת עם האחראים עליו. עם זאת, ביקשתי ממנו כי ינסה שוב והוא הבטיח כי יעשה זאת ויחזור אלי.
לא קשה לנחש את שקרה בהמשך- עד זמן כתיבת שורות אלו עברו כשבועיים ימים מאז שיחתנו האחרונה ואני עדיין ממתין לתשובה.
קשה לתאר את גודל אכזבתי מרשת שופרסל שבגדה בי כלקוח- את כרטיס החבר במועדון הלקוחות שלפתי מהארנק והשארתי בבית כי לסניפי הרשת אין לי שום כוונה להיכנס שוב.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור הנזק שנגרם פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
אנו מודים למר אליאס על פנייתו. נציגתנו שוחחה עמו בנושא הפניה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה