פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חרף תלונתי מתאריך 20/4/09 וחרף פנייתי מהיום , טרם זכיתי לתשובה על התנהגות מנהל הסניף בפעם הקודמת . . . חבל שזו דרככם לטאטא בעיות . . .
חמור יותר כי כיום ( 1/7/09 ) אני שומע ממנהל הסניף מר ניר דוד כי הוא סרב להתייחס לתלונתי הקודמת , כנראה כי ברשת שופרסל מנהלי הסניפים שמים ללעג ולקלס לא רק את הלקוחות אלא גם את מנהלי שירות הלקוחות וכל האגף שירות הלקוחות !!!!
חמור אף יותר כי היום בפעם השניה נוכחתי לא רק באיכות השירות של מר ניר כי אם של סגניתו והקופאית הראשית גלינה ולהלן תאור המקרה בקליפת האגוז :
היום בעת הקניות השבועיות שלנו ניגשה אשתי להחליף 2 אריזות פסטה של אוסם מסוג ספגטי , מתוך רצון להחליפן בפסטה אוסם מסוג " פנה " . מודה ומתוודה כי יתכן והמוצר נרכש לפני מס' שבועות 4-6 וכי אין בידי את החשבונית , אך מאחר והנני נוהג לבצע רכישות לרוב בסניף הנ,ל שהרי קניותי השבועיות מבוצעות בו ומכאן כי המוצר ( אשר מופיע במגוון החנות , נקנה בודאות ממנה ) .
תחילה ניהלו הסגנית ( שאת שמה לא קלטתי ) וגלינה שיחה בשפה הרוסית ( שאותה איננו מבינים ) למיותר לציין כי השיחה איפשרה להן לנהל שיחה אודתנו ולשימנו כהדיוטות וחבל שכך ( מן הנימוס לנהל שיחות בעברית ולא בשפה זרה מול לקוחות שאינם דוברי השפה ) וסרבו להחלפה.
בהמלצת הקופאית אשר אצלה שילמנו פנתה אישתי לניר בבקשה חוזרת שכן המוצר הנ"ל אם לא יוחזר פשוט יזרק וחבל !!!! , הנ"ל הסכים לזכות את המוצר אך ורק כנגד 50% הנחה תחת הטענה כי המבצע שהסתיים השבוע הינו 1+1 ( לצערי מהתקרית הקודמת עימו נוכחתי כי לרוב הוא אינו מדייק בדבריו , אך מאחר ולא יכלותי לסתור זאת בחרנו לוותר ) .
בעודנו יוצאים מהסניף לאחר שאמרנו כי הננו מוותרים הסתובב הנ"ל בהפגנתיות מול הקופה הראשית והפטיר כלאחר יד באויר ובקול רם !!! " קנו ב 1+1 ועכשיו רוצים זיכוי מלא גם כן . . ." .
אודה ולא אבוש כאן גבר עלי כעסי , נכון הוא כי זכותו לדבוק במדיניות החזרת מוצרים כזו או אחרת גם אם היא אינה לרוחי . אך מכאן ועד הפטרת משפט שכזה לאויר אשר מבזה אותי ומשפיל אותי כאחרון השקרנים והגנבים המרחק מאוד גדול.
עד כאן !!! מאחר וגם בתלונתי הקודמת לא טיפלתם ( ואינני מבין מדוע ? ? ? ) בכוונתי להעלות את תלונתי זו בכל פורום צרכנות אפשרי ותחת כל פורום בעיר אילת , למען ידעו כלל הצרכנים אודות איכויות השירות ודרכי ההתנהגות בה דוגלים ברשת שופרסל .
ולא אינני מעונין בפיצוי הנהלה תחסכו את תו ה 20 ש"ח ממני , אינני מקרה סעד !!!!
טפלו בעובדיכם הקלוקלים !!! ויפה שעה אחת קודם.
עלבון סוג הנזק :
שיפור שירת הלקוחות של מנהל הסניף , סגניתו והקופאית הראשית פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
אנו מודים למר עמוס חנן על פנייתו. מר חנן נענה על-ידינו.

תגובה:
בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה