פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ואי לקיחת אחריות נושא התלונה:
בן ישי מירי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה PILOT 42" לפני חודש. ביום ד' בשבוע שעבר היא "נשרפה", הטכנאי של ניופאן, אישר ונתן הוראה להחליפה בחדשה. מכיוון שזה קרה יומיים לפני חג הסוכות ועמדתי לארח בביתי, ביקשתי והתחננתי שאביא לסניף עם הTV המקולקלת ואקח במקום TV אחרת איכותית יותר,בתוספת תשלום. נעניתי בשלילה מוחלטת מכל הגורמים. קשרי לקוחות אפילו לא חזרו אלי. תמר-מנהלת הסניף חסרת כל יכולת לקבל החלטה לטובת הלקוח. אני בטוחה אם זה היה קורה לאחד העובדים של שופרסל, הבעיה היתה נפתרת מייד.
בלי TV שבוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סוג הנזק :
ביטול עסקה!!!!!!!! פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה