פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבטיחים מתנות במיבצעים-מגיעים לקופה ולא מקבלים אם לא מבקשים ומוכיחים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.תעשיה אלטלף 4 יהוד כתובת:
שופרסל ביג יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוחה ותיקה שלכם ,אפילו יש לי כרטיס אשראי שופרסל.
היום יום רביעי 21.10.09 ,הגעתי לסניף שלכם בשעה 14.00 בערך והתחלתי את הקניות כהרגלי בסניף,בודקת את המבצעים וממלאה את העגלה בהתאם,מגיעה לקופה ,סוגרת חשבון ופתאום נזכרת שבכלל לא קיבלתי את המוצרים שמגיעים לי מהמבצעים,אני מגיעה עם החשבון לקופה ראשית ושם כמובן אני צריכה להוכיח שיש אמת בדברי,מבקשים ממני לגשת למוצר להביא את הפתק שמודיע על המבצע ונוסף על כל זה,בקופה הראשית מתווכחים איתי שזה לא המוצר הזה,ואני צריכה להוכיח שאני צודקת וכמובן שאני צדקתי,אבל זה לא נגמר במוצר אחד...היו עוד 2 מוצרים שהייתי צריכה לקבל במתנה על הקניה שלי וכמובן שגם הפעם הייתי צריכה להוכיח,לא יתכן שאני אצטרך לרוץ אחרי כל מוצר שמגיע לי לפי מה שאתם כותבים ומפרסמים,בסוף החשבון הייתי צריכה לקבל את המוצרים באופן אוטומטי ולא להתחנן ולהוכיח בכל פעם מחדש.ההרגשה שלי כשאני עומדת מול האחראית היא של מקבצת נדבות,לא יתכן שיתזזו אותי ויתישו אותי ובסוף גם לא מבקשים סליחה על עוגמת הנפש.
זה קרה כבר מספר פעמים , יש לי הרגשה שיש פה "שיטת מצליח",מי שלא שם לב,ויש הרבה...מפסיד,מי שכן שם לב נכנס למלחמת התשה בקופה הראשית וגם כאן הוא תמיד יפסיד.
עלבון,כספי ו סוג הנזק :
להיות אמינים!!! כשמפרסמים ומבטיחים,לקיים בלי שאצטרף להוכיח. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
אנו מודים לגברת לחנה איריס על פנייתה.
נציגנו שוחח עם גברת לחנה.
תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה