פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחירים+אי סימון מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סירקין גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בסניף "פלח קשקבל" מתוצרת תנובה" ארוז ובמשקל קבוע של 180 גר'. המוצר לא נשא מדבקה עם מחיר, וגם על המדף לא היה סימון מחיר ובוודאי שלא סימון המחיר עבור 100 גר' של המוצר כנהוג וכנדרש. בבדיקת החשבון בבית מצאתי כי חוייבתי בסכום של 22.99 ש"ח עבור המוצר דהיינו 127.77 ש"ח לקילו.
בהשוואה עם מחיר גבינת קשקבל של "תנובה" הנמכרת באריזה משולשת קשיחה שבה משקל המוצר אינו קבוע ושאני נוהגת לרכוש דרך קבע ברשת "מגה" מצאתי כי מדובר בהפקעת מחיר של למעלה מ -22% שכן כאן עלות קילו גבינה ברשת זו היא 104.90 ש"ח בלבד. [ולא מדובר במחיר "מבצע" שכן זהו המחיר הקבוע שאני משלמת עד היום].
התלוננתי באתר של חב' שופרסל ובתאריך 2.12 הושארה לי הודעה במשיבון כי תלונתי תבדק וכי תשלח אלי תשובה עניינית, עד היום לא זכיתי לתשובה כזו.
אציין כי באותו יום התקשר אלי גם מנהל הסניף [מארק], אשר לקח על עצמו את האחריות בעניין אי-סימון המוצר והתנצל ואולם לעניין המחיר המופקע גם הוא מסר כי אקבל תשובה ממחלקת שירות הלקוחות, מה שכאמור לא קרה עד היום. פניתי גם לתנובה אך שם נמסר לי כי המוצר אינו בפיקוח וכל חנות רשאית לקבוע מחיר כרצונה.
אני סבורה כי גם כאשר מוצר אינו בפיקוח ההפרשים בין המחירים צריכים להיות הגיוניים ובוודאי שיש לסמן את המחיר על המוצר כדי למנוע הטעייה.
אודה מאוד על טיפולכם בתלונה.
כספי סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה