יחס מזלזל מצד עובדת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון 76 |
כתובת: |
שופרסל דיל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
קודם כל אני מוכרח לציין שמדובר במקרה שני עם אותה עובדת מעדניה בחודש האחרון,
במקרה הראשון היא קיללה אותי ברוסית, לצערה הבנתי את המשמעות, התלוננתי אליה בפניות הציבור של שופרסל ומנהל הסניף חזר אלי טלפונית הסברתי לו את המקרה והוא בתשובה אמר לי אין בעיה אני אדבר איתה, כך הסתיימה השיחה,
באותו שבוע העובדת קודמה למנהל מחלקה..
היום הגעתי שוב למעדניה, היו שם 2 עובדות אחת היתה עסוקה והשניה עליה אני מדבר סידרה את המקרר, פניתי אליה מספר פעמים על מנת לקבל שרות, לא רק שהיא לא התיחסה אלי והעניקה לי שירות היא יצאה מהמעדניה לגמרי
מדובר בסופר שאני קונה שם ב3 השנים האחרונות, מטעמי נוחות לא יותר מזה, השירות שם וצוות העובדיםדורשים שיפור משמעותי!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להבהיר לעובד בצורה שיבין ע"מ למנוע מקרים דומים בעתיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|