פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה ששלחתי לשופרסל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שופרסל דיל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

קניתי כמה מוצרים ורציתי לשלם בקופה מהירה. המוצרים הם רביעיה (מחוברת) של מילקי, רביעיה של מעדן שטראוס ורביעיה של קרם גבינה שטראוס. מבחינתי אלה 3 מוצרים כי כל אחד מחובר ברביעיה. אני לא פירקתי את הרביעיות ז"א מבחינתי לא ביצעתי שום פעולה. בקופה אמרו לי שזה מעל 10 מוצרים , כי הקופאית מעבירה בסורק של הקופה כל יחידה בנפרד. לי אישית לא משנה הפעולה של הקופאית ולא משנה האיך הקופה ממוחשבת (למה הקופאית צריכה להעביר כל יחידה כשאפשר להקיש 4 * מחיר ). הבעיה שכדי שזה באמת יהיה 12 פריטים אני הייתי צריכה לפרק את הרביעיות ולא הייתה לי שום סיבה לעשות את זה. אני לא רואא סיבה לעמוד עם 3 רביעיות של מוצרי שטראוס בתור של כמה אנשים עם עגלות שמלאות בעשרות מוצרים.להיפך, הסיבה ללכת לקופה מהירה זה רק כי היו לי 3 מוצרים.
אני מניחה שתתנו לי תשובה יפה ולא משמעותית (עד כמה אתם דואדים לשירות טוב ונוח) , אבל אני חושבת שעדיין חשוב לכתוב לכם. כי לא הרגשתי שירות טוב ונוח.


עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
ספירה של 10 מוצרים ולא לפי יחידות בודדות פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה