|
|
|
|
|
|
תלונה ששלחתי לשופרסל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
שופרסל דיל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
קניתי כמה מוצרים ורציתי לשלם בקופה מהירה. המוצרים הם רביעיה (מחוברת) של מילקי, רביעיה של מעדן שטראוס ורביעיה של קרם גבינה שטראוס. מבחינתי אלה 3 מוצרים כי כל אחד מחובר ברביעיה. אני לא פירקתי את הרביעיות ז"א מבחינתי לא ביצעתי שום פעולה. בקופה אמרו לי שזה מעל 10 מוצרים , כי הקופאית מעבירה בסורק של הקופה כל יחידה בנפרד. לי אישית לא משנה הפעולה של הקופאית ולא משנה האיך הקופה ממוחשבת (למה הקופאית צריכה להעביר כל יחידה כשאפשר להקיש 4 * מחיר ). הבעיה שכדי שזה באמת יהיה 12 פריטים אני הייתי צריכה לפרק את הרביעיות ולא הייתה לי שום סיבה לעשות את זה. אני לא רואא סיבה לעמוד עם 3 רביעיות של מוצרי שטראוס בתור של כמה אנשים עם עגלות שמלאות בעשרות מוצרים.להיפך, הסיבה ללכת לקופה מהירה זה רק כי היו לי 3 מוצרים.
אני מניחה שתתנו לי תשובה יפה ולא משמעותית (עד כמה אתם דואדים לשירות טוב ונוח) , אבל אני חושבת שעדיין חשוב לכתוב לכם. כי לא הרגשתי שירות טוב ונוח.
|
עלבון ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
ספירה של 10 מוצרים ולא לפי יחידות בודדות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|