פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בכמות המוצרים הניתנים לקנייה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום א' ה-28.02.10 כאשר באתי לקנות בסניף "שופרסל דיל" אשר ממוקם ב"ישפרו סנטר" בעיר מודיעין בשעות הערב, נתקלתי בבעיה.
בעגלת הקניות רכשתי מספר מוצרים שונים ובין היתר 40 יחידות של נס קפה מסוג "טסטר צ'ויס" בצבע אדום.
עלות יחידה אחת של נס קפה הינה 27.90 ש"ח.
כאשר הגעתי לקופה לטובת תשלום על מוצריי נתקלתי בבעיה, הקופאית אמרה שלא נראה לה הגיוני להתחיל להעביר עכשיו 40 יחידות של נס קפה, לכן דיברה טלפונית עם הקופה הראשית.
נתבקשתי להגיע לקופה הראשית ושם נאמר לי ע"י "אתי" להמתין למנהל.
המתנתי למנהל ("אלי") במשך מס' דקות ואלי שאל מה יש לי לעשות עם 40 יחידות של נס קפה,
טענתי שזה בעבור משלוח מנות.
נתקלתי בסירוב מוחלט של המנהל לקנות 40 יחידות של נס קפה בטענה ש"מכירה מעל 5-6 יחידות נחשבת כמכירה סיטונאית."
אני מצידי חזרתי ואמרתי, לא רשום על המוצר שיש הגבלה בכמות והמנהל שוב אמר לי שיש לו הסכם עם החברה ולא יכול להרשות שאני אקח 40 יחידות, מכיוון שאם קונים יותר מ-5-6 זה קופץ במחשב ואז צריך לתת הסברים.
אז נטען ע"י המנהל "מה, עכשיו אני אשים על כל החנות רישום היכן יש הגבלה בכמות היחידות שניתן לרכוש והיכן לא ???" אמרתי לו שכן, אני בתור לקוח לא אמור לדעת שיש הגבלה אם לא כתוב.
לבסוף שאלתי את המנהל כמה יחידות אני יכול לקחת ??? נאמר לי שרק 5 יחידות וכך היה.
לסיכום:
* לא היה רשום שיש הגבלת כמות על מוצר הנס קפה ולמרות זאת לא הסכימו שאקנה 40 יחידות.
* למרות שביקשתי בכלליות שאם יש הגבלה נא לרשום בכדי שהלקוח ידע ולא יופתע ברגע שהוא
מגיע לקופה שיש הגבלה על מוצר מסויים , נעניתי בשלילה.
* נגרמה לי עוגמת נפש ובזבוז זמן על המתנה בקופה וויכוח עם מנהל המקום "אלי" שבסופו של
דבר לא הגענו לפשרה ויצאתי בבושת פנים.

נא המשך טיפולכם בנושא,
שרון גורן
050-8570295

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה