פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר שפג תוקפו לפני חצי שנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משה דיין 2 ראש העין כתובת:
שופרסל שלי, ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אתמול בערב קניתי שלושה בקבוקי פפסי. אחד פג תוקפו מחר, עוד אחד בעוד שבועיים, והשלישי לפני חצי שנה בתאריך 29.9.2009. היום כשהלכתי לשם וידעתי אותם על הבעיה, הם האשימו אותי בכך שאני שמתי את הבקבוקים שם (כ-8 במספר שפג תוקפם לפני 5 חודשים עד חצי שנה) ואמרו שהכתובת לבעיה היא היא חברת פפסי. לא האמנתי למשמע אוזניי. המנהל טען שאין להם סדרן שמסדר את הקבוקים אלא זהו סדרן של פפסי שאחראי על הסחורה, על סידורה ועל הורדתה מהמדפים. רציתי לדעת מה אפשר לעשות בנושא. קיבלתי פיצוי של שישה שקלים ושלושים אגורות בשווי הבקבוק הפגום שרכשתי. השאלה היא מה עוד ניתן לעשות על מנת למגר את הבעיה ולקבל פיצוי ראוי. יש לציין שלפני כחודשיים נתקלתי באותו סופר בשישיות בירת הייניקן שפג תוקפם מספר חודשים לפני כן. בנוסף, גורשתי מהסופר בגלל שהייתי עם תיק וכשהתקשרתי לחברת פפסי כשהייתי בסופר הוציאו אותי החוצה לדבר בחוץ.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
פיצוי, פיקוח, מכתב התנצלות. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה