פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגינות נושא התלונה:
ויס יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: רשת "שופרסל"

מצורף בזה מכתב ששלחתי לחברה שבנדון ביום 1 בנובמבר 2005 ותשובתם מיום 15 בנובמבר.




בעלון (המוזכר במכתבם) שצורף לכרטיס, ניתן לראות בברור כי אין כל איזכור לעובדה שאין מכבדים כרטיס זה בכל חנויות הרשת, ולטענתם כי החנות הנקראת "שופרסל דיל" אינה מופיעה ברשימה שבעלון אדגיש כי גם החנות (אליה נשלחתי) הנקראת "נאות שושנים" אינה מופיעה.



אציין כי במקום עבודתי הוצעו לי מספר אלטרנטיבות לשוברי שי לחג ובחרתי בשוברי רשת "שופרסל" מאחר ולא עלה בדעתי כי חברה בעלת מוניטין בסדר גודל כזה תפעל בחוסר הגינות (בלשון המעטה) בחוסר צדק ובזלזול בקונים. עוד אוסיף כי בתשובתם אין כל הסבר הגיוני להתנהגותם והנכתב במכתבם אף מחזק בי את התחושה כי כל כוונתם לנצל את תמימות הצרכנים.



אגב, בין היתר נכתב בעלון - " כל אדם המחזיק בכרטיס מצהיר בעצם ההחזקה כי הוא מסכים..... " האם נוסח זה נראה לכם כישר והגון ?



לטיפולכם המסור אודה.








בס"ד, ‏ט"ז כסלו תשס"ו
‏17 דצמבר 2005




לכבוד
חב' "שופרסל"
היח' לפניות הציבור.



א.ג.נ.


הנדון: שוברי שי של חברתכם



כלקוח ותיק של סניפכם באזור התעשיה בחולון (עוד מתקופת "יוניברס"), בחרתי במקום עבודתי (מתוך מגוון רחב) שוברי שי של חברתכם.

כשערכתי את קניותי לקראת החגים והגיע שלב התשלום, מסרתי לקופאית את הכרטיס המגנטי המהווה תחליף לשוברי השי, לתדהמתי, הקופאית סירבה לקבלו בטענה כי רק עובדי החברה יכולים להשתמש בכרטיסים בחנויות הנושאות את השם "שופרסל דיל" וכי ניתן להשתמש בכרטיס זה בחנויות שבמרכז העיר בהן המחירים שונים, הסבר דומה קיבלתי גם במשרד ההנהלה בחנות, וזאת למרות שהחנות שייכת לרשת "שופרסל".

העובדה שהנכם מנסים לאלץ אותי לקנות רק בחנות בה המחירים יותר יקרים אינה מעידה על תום לב, ומשאירה בי תחושה של "קונה מזדמן" ולא של לקוח ותיק ונאמן, (אולי כדאי וראוי להזכיר למנהל הסניף בא.ת. חולון כי באזור זה ישנם מתחרים לא מעטים).

הנני רואה תופעה זו בחומרה רבה, שכן היה באפשרותי לבחור בשוברי שי של גופים אחרים הניתנים לניצול במקומות אחרים, והעובדה שהייתי נאמן לכם גרמה לי לעגמת נפש, לא יעלה על הדעת שחברה מכובדת כחברתכם תנפיק שוברי שי ותכבד אותם באופן סלקטיבי ללא הזהרה מוקדמת. אציין, כי ע"ג הכרטיס אין כל איזכור למגבלה זו.

כדי שלא יישאר בפי טעם מר,ולא ארגיש מיותר לאחר כ"כ הרבה שנים, אני דורש כי תורו לסניפכם בחולון לכבד את הכרטיס שעבורו קיבלתם תמורה ממקום עבודתי (בנק המזרחי המאוחד בע"מ), ובכך תסתיים פרשה עגומה זו .

במידה ותשובתכם לא תשביע את רצוני, אני שומר לעצמי את הזכות לפנות למועצה לצרכנות או לכל גורם אחר שאמצא לנכון, ע"מ שיכפה עליכם למלא חובתכם כמצופה מחברה המכבדת את עצמה.



בכבוד רב

יוסי ויס
קיבוץ גלויות 28 חולון 58415
טל. 03-5592151 - נייד, 052-2294848

בתשובתם הסבירו כי בעלון שצורף לכרטיס לא נרשם שם החנות אליה פניתי לערוך את קניותי

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה