פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעיית הציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהושוע בן נון (ארלוזורוב) כתובת:
תיאור הבעיה:
ניגשתי היום ב-21:30 עם שני ילדי לשופרסל לפי בקשתה של אישתי לקנות טיטולים במבצה 10 חב" ב- 299 ש"ח . ניגשתי לקופה ראשית ושעלתי איך העם אני חייב לקחת את כל ה-10 חבילות בבת אחת היסבירו לי שאני יכול לשלם אכשיו וכל פעם לקחת כמה שאני צריך. אמרתי לה שאקח אכשיו שנים אמרה לי הקופאית שאין בעיה ובכרתיס לקוח שלי ירשם זיכוי לשער החבילות.כמו כן שעלתי את מנהל המשמרת על המבצה שמעל 400 ש"ח מקבלים 10 מוצרים ב-10 שקלים אמרלי שכן ביקתי ממנו עם אפשר לקבל שובר זיכוי שנוכל לרכוש את המוצרים למחרת . אמר לי אותו מנהל משמרת ושמו- ולאד שאקח את המוצרים אכשיו אשלם ולסים את המוצרים בצד עד מחר.
אני כמובן עם תינוק בעגלה ועם בתי בת ארבע וחצי מתחיל להיתרוצץ ולחפש מוצרים טיטולים ומגבונים ועוד כמה דברים שאשתי ביקשה לקנות. הבת שלי כמובן משגעת אותי עם הבקשות שלה הילד בוכה ואני אחרי שסיימתי אם הקניה רק שיהיה ברור שזה לקח לי לא יותר מ-7 דקות (2 טיטולים, 2 מגבונים, בננות,תפוזים, מיץ ענבים לילדה,ונייר כסף) עד כאן הקניה,
מכאן והלאה לקח לי עוד שעהוחצי (להזכירכם היגעתי 21.30 )
מוצרים של 10 ש"ח 3-טונה רק במים כאשר כתוב בעיתון גם בשמן היגתי לויקוח עם עובד והוא משכנע אותי שבשמן לא במבצה עד שהיבתי את העיתון שלהם מהכניסה ו היראתי לו אז הוא הלך והביא לי מהמחסן.
מיץ ענבים נגמר( מעניין שכאשר יש להם מבצעים תמיד אין כלום ואיך שנגמר המבצה מול העיניים הם מוצעים את המוצרים בלי בושה) בישביל מה לעבוד על הלקוחות שלכם אנחנו קונים אצלכם שנים ולא יום ימיים.
בכל מקרה לא כל המוצרים שנשארו במצע- כביכול הם באמת מה שריח הלקוח אלה מה שנוח ל סופר.
לקחתי מה שלקחתי אותו ולאדקרא לאנשים שאין להם דברים עם שקילה יכולים להגיע אליו לקופה ראשית רצתי אליו אם עגלה של תינו ואם עגלה ש מוצריםהוא מעביר לי את הטיטולים ש במבצע ומעביר לו את המגבונים פתעום אני שם לב שיש לי את הבננות והתפוזים, אמרתי לו ולאד אני מצתער שחחתי שיש לי פה דברים עם שקילה תבתל הכל אני אגש לקופה הוא ביטל את הכל וניגשתי לעמוד בתור מחדש.
הקופאית מעבירה את הטיטולים ופתעום היא מגמגמת עם אצמה שעלתי מה הביעה- (זאת אותה קופאית שהיתה בקופה ראשית קודם שאמרה לי שאני לא חייב לקחת היום את כל הטיטולים רק צריך לשלם היום) היא פיתעום אומרת לי שהמבצה נגמר ב-26.3.2010 אמרתי לה אך יתכן הדבר במחלקת טיטולים שלט ענק והוא נמצה מול הקופה שלך, כן אבל פה בפתק קתוב באותיות כתנות היתה צריך לקרוא קרתי לולאד אותו מנהל ואמרתי לו מה קורא הוא אומר לי נו מה לעסות נגמר המבצה הוא בעצמו ניסה להיתעמץ לקרוא בפתק ולא היצליח ואז פתאום הוא אומר לי הנה שם בשלת הגדול קתוב בגדול וביקש ממני להיתלבות עליו הוא היתקופף כדי לקרוא את האותיות הקתנות שבשלט הגדול ומנסה לשכנע אותי ששם רואים את התאריך.
אמרתי לו אדון ולאד הנכבד אם אתה בקושי מצליח לראות מה כתוב כאן מי אני שאראה מה כתוב כאן כשאנימרכיב משקפיים 1.75 לריאה מקרוב, ועם המבצה נגמר לפני יומיים למה לא הורדתם את השלטים. הוא מיד היתחיל ליתלוש את השלט קיבלתי גם תשובות עם כל מיני תירוצים למינהם בקול מורם כאילו עוד אני אשם בכל. כל זה אני נמצה בסופר עד שעה 23.00 עם שני ילדים כטנים. בתור מחאה זרקתי להם את כרטיס חבר שלי ואזבתי את החנות, צלצלתי כמובן לשירות לקוחות אך אין עם מי לדבר כניראה עד אחרי החגים.

אבקש את עזרתכם
כמו כן דיברתי עם אחיין שלי שעובד באותו סופרסל-שלי בעזור אחר והוא אמר לי במפורש שעם השלט היה הם חייבים לספק לי את המוצר (ו חבל שלא הספקתי לצלם את השלט כי הוא הוריד אותו מהר בברותליות)

בכבוד רב
ותודה מראש
ביזבוז זמן יקר סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה