|
|
|
|
|
|
מזון לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-12 לאפריל פניתי למחלקת קשרי לקוחות לאחר שאכלתי פולי סויה מתוצרת מותג שופרסל ומצאתי בהם תולעת! למרות שדיברתי פעמיים עם נציגה ושלחתי 3 פקסים לא נעניתי עדיין.בשיחה האחרונה נאמר לי שהם העבירו את התלונה ליבואן-זו בבירור התנערות מאחריות כשכן הם "חתומים" על המוצר ומחויבים לאיכותו.לדעתי ישנו זלזול בכל ענין בקרת האיכות,שכפי שנוכחתי בשופרסל הוא לא קיים.שלא לדבר על שירות הלקוחות.אני כרגע שוקלת ברצינות הגשת תביעה בגין הנזק שנגרם לי עקב אכילת המוצר -פיסי ונפשי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תגובת נציג בכיר ופיצוי כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|