פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי , הטעית הלקוח ורמאות , זלזול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון שאול המלך , שופרשל שלי כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מקבלת הביתה קופונים מטעם סופרסל שלי בב"ש, קופונים מאפשרים הזלות למוצרים, רק מה ברגע שמגיעים לסניף קניון שאול המלך , בדיוק לפני דקה מוצרים נגמרו, עדיין לא הביאו אותם, לא נמצא במלאי. אין שילוט מסודר למוצרים במבצע לכן כל פעם שאני מגיעה לסופר אני נאלצת לערוך מסע חיפוש מתסכל ולא נעים שגוזל לא מעט זמן וגורם לעוגמת נפש רבה. עובדי המקום ב"כ לא בקיאים בכלל במה שקורה עם הקופונים וגם עצבניים ולא נחמדים לקונה. היום הגעתי לסופרסל שלי עם קופונים , קופון אחד איפשר רכישת לחמניות, מי שקונה 5 לחמניות מקבל 5 פיתות מתנה. בדקתי לפי הקוד וכן לפי הציור ומצאתי את הלחמניות ואת הפיתות ולאחר מכן פניתי לשוקולד, בקופון מתואר שמגיע לי 3 שוקולדים ב10 ש"ח, אחת העובדות המליצה לי לקחת 4 שוקולדים משום שקונים 3 ומקבלים אחד חינם, לכן משתלם לי לרכוש ב10 ש"ח 4 שוקולדים, שאלתי אותה האם זה בטוח ולא יהיו לי בעיות בקופה? היא ענתה לי שכן. במחלקת גבינה נאלצתי להמתין זמן רב מכיוון שמוכרת ניהלה שיחות פרטיות עם הלקוחה על בעלה, ומה היא עושה בשבועות. לא הערתי לה אך בזבזתי כ-20 דקות מזמני היקר ולאחר מכך פניתי למדף של גבינות. שמחתי לראות שמי שלוקח 10 מוצרי חלב מקבל ממוס 'שוקולד. לקחתי 10 מוצרי חלק ופניתי לקופה. בקופה הייתה לקוחה אחת בלבד, אבל המתנה לקחה זמן רב מכיוון שקופאית קטיה לא הייתה בקיאה לא במחירים ולא במבצעים ועל כל מוצר היא הלכה לשאול, כשהגיע תורי משום מה לכל מוצר לפי קופון היא הייתה אומרת לי בנימה תוקפנית שאין שום הנחה שאני התבלבלתי, לא מקובל עלי שקופאית שלא יודעת בכלל לתת שירות ולא בקיאה בכלל במבצעים תעשה ממני מטומטמת. היא טענה שטעיתי בלחמניות, למרות שלקחתי אותן לפי קופון, וצרחה עלי שאני מעכבת את הטור. על ילד כך היא כנראה ניסתה לכסות על חוסר יכולת שלה לתת שירות ועל הזמן הממושך שלחקוחות אחרים המתינו . הרבה יותר נוח להפיל את החוסר יכולת שלה לעבוד עלי. בסוף נאלצתי לבטל את הלחמניות, ההפסד הוא שלכם. גב' קטיה לא ניסתה לעזור בעניין, הערתי לה על שירות לקוי ובתגובה קיבלתי צרחה שאני אשמה ולקחתי מוצרים שגויים, ושהיא לא שלחה לי קופונים הביתה. כששאלתי אותה מה עם המוס שמגיע לי ? הקופאית עם פרצוף כאילו היא עושה לי טובה בדקה ואמרה שהיום אין ושאגיע במועד אחר. יצאתי מסופר עם עוגמת נפש רבה. אני לא חושבת שאבקר שוב בסופר. ומה עוד? השוקולדים שהיו אמורים להיות 3 ב10 ועובדת שיכנעה אותי לקחת גם את השוקולד הרביעי לא עלו 10 ש"ח אלא יותר, גב' קטיה בנימה תוקפנית כרגיל טעה שאין דבר כזה ובקופון כתוב ש3 שוקולדים ב10 ולא 4 ניסיתי להסביר לה שעובדת אמרה לי לקחת 4 ב-10 שמדובר במבצע מיוחד אך היא סרבה להקשיב בטענה שאני מעכבת את הקופה, לא הייתה לי כוונה להתווכח עם בחורה בעלת תודעת שירות כה נמוכה, שילמתי כבר כסף מיותר על השוקולדים ויצאתי בעגמת נפש רבה. יד לציין שכעבור כמה ימי פניתי לקבל את המוס שמגיע לי, אך נאמר לי בקופה ראשית שזה עדיין לא הגיע, כדניסיתי להתלונן על קופאית קטיה ועל הבלגן עם הקופונים לא קיבלתי מענה הולם. להבא אחשוב פעמים אם לבקר בשופרשל שלי בקיון שאול המלך באר שבע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בקופאית קטיה, פיצוי ללקוחה, התנצלות בכתב פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה