פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקרו-גל לא תקין. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרב פינטו 20 כתובת:
פתח-תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה-13.04.09 רכשנו מיקרוגל של חב' פיילוט מדגם D90D25ETL-B1 בסניף שופרסל דיל בפתח-תקווה.
נותני השירות למוצר זה הינה חב' ניופאן.

לפני כמה ימים המיקרוגל "השתגע" ופשוט התחיל לעבוד לבד.
לאחר חיפוש הח"ן גיליתי שהאחריות פגה בשבועיים, לא היססתי ופניתי לחב' ניופאן.

חברת ניופאן הסבירה לי כי עליי לפנות לשופרסל דיל בו נרכש המוצר והם יחליפו לי את המיקרוגל לחדש ושפורסל יאמרו לי מה לעשות בנוגע לכך שהאחריות פגה בשבועיים.

ניופאן מכרה לחב' שופרסל סטוק גדול מאוד של המיקרוגלים המדוברים ובעצם שופרסל הייתה צריכה להחליף ללקוח "ראש-בראש" במקרה של תקלה.

אם כן, לפני שאתחיל לרוץ ממקום למקום עם המיקרוגל החלטתי להתקשר לסניף של חב' שופרסל בו נרכש המיקרוגל.

דיברתי עם נציגה בשם נורית והסברתי לה את המצב, הנ"ל בדקה מול מנהל בשם רומן והחזירה לי תשובה כדלקמן: "עברו שבועיים, אין מה לעשות".

אני שואל אתכם, האם זוהי צורת התנערות מלקוח? האם שופרסל חיכתה בפינה לכל הלקוחות שתיגמר האחריות ותתנער מכל עזרה ומחווה של שירותיות הגיונית על-מנת לעזור ללקוח? לא עברתי את האחריות בחצי שנה ובאתי בטענות לתיקון המוצר במסגרת האחריות, עברתי בסה"כ בשבועיים!

היני אדם אשר עובד כמנהל שירות באחת החברות הגדולות במשק ומעולם לא ניפנפנו לקוח רק מכיוון שעברה ללקוח האחריות בשבוע, שבועיים וגם לא לאחר חודש.

אומנם החוק עם החברות אך ישנו זמן סביר שבו מגלים הבנה כלפי הלקוח ולהרגשה הרעה בה הוא נמצא כאשר בשניה שהאחריות פגה המוצר פשוט התפלץ.

האם לדעתכם לאחר ההתרשמות שלי מהשירות של שתי החברות אגע בעוד מוצר כזה או אחר אשר נמכר בשופרסל?

השירות הוא הדבר האחרון שנשאר ללקוח לקבל גם אם עבר זמן האחריות במעט.

זוהי לא צורת התנהגות הוגנת מה גם שאף אחד לא ניסה להבין שהמקרה מאוד מתסכל ופשוט לבוא לקראתי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המיקרוגל לתיקון במסגרת האחריות כמחווה של שירות טוב. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה