פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס לקויים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב רמת אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
"בלי לפגוע בזכויות"
שלום לכל הקוראים
ברצוני להתלונן על יחס בלתי ראוי ועל חוסר אמון משווע של מחלקת השירות ללקוח של רשת שופרסל.
כידוע לכולם ניתן לקנות בחנויות שופרסל באמצעות שוברי הנחה אותם אנו רוכשים במקומות העבודה.
התשלום אמנם נעשה באמצעות השוברים, אך העודף ניתן באמצעות שובר זיכוי הנמסר ללקוח ע"י הקופאית.
שובר זה הנו בחזקת כסף מזומן לכל דבר בכל קניה בחנויות שופרסל.
בערב בהיר אחד לפני זמן מה, ערכתי שוב כהרגלי קניות בחנות שופרסל שברמת אביב, וכמובן הגשתי לקופאית את שובר הזיכוי שברשותי כחלק מהתשלום הנדרש.
להפתעתי הרבה, הקופאית מסרה לי שבשובר זה כבר נעשו קניות!!!, אתם קוראים היטב? הקופאית אמרה לי שעפ"י המצוין במחשב שלה, בשובר שמסרתי לה, נעשה כבר שימוש קודם!
למען האמת מאוד היה לי לא נעים שיאשימו אותי בפרהסיה, שאני מנסה להונות אותם, פניותיי והסברי למנהל החנות שלא עשיתי כל שימוש קודם בשובר והוא כל העת נמצא ברשותי בלבד, לא צלחו בידי.
בהזדמנות זו ברצוני להדגיש בפניכם, שבמידה ושובר זיכוי שכזה מוגש לקופאית, הלקוח נדרש לחתום עליו כתנאי לקבלתו ע"י הקופאית והקופאית שומרת עליו מכל משמר עם קבלתו מאחר וגם היא מתייחסת אל השובר כאל כסף מזומן. כמובן שהשובר אשר היה ברשותי והוגש לקופאית, אינו חתום ולא היה חתום, מאחר והיה ברשותי מאז הקניה הקודמת בחנות כשבוע קודם לכן.
מאחר והתייחסתי לעניין באופן עקרוני ולמרות הסכום הנמוך המצוין בשובר הזיכוי, החלטתי לא לוותר ופניתי למנהל שירות לקוחות של רשת שופרסל ושטחתי בפניהם באריכות את פרטי האירוע והיחס הגרוע שניתן לי ע"י החנות. אני סברתי שהרשת תקבל את תלונתי ותיענה בחיוב לדרישתי לכבד את שובר הזיכוי אשר ברשותי, אך שוב הופתעתי מהיחס המזלזל וחוסר הרצון לנסות ולהבין שהחנות טעתה והלקוח במקרה זה הוא הצודק, אך מנהלת "שירות הלקוחות" החליטה לקבל את גרסתו של מנהל החנות ולהתעלם כליל מהנתונים ומהעובדות אשר הוצגו ע"י הלקוח.
כיום אני מרגיש כעוס מאוד על הטיפול הלקוי של רשת שופרסל בתלונתי ובשירות הלקוי שקבלתי מרשת שופרסל במקרה זה.
כפי שאמרתי בראשית דברי מאחר והעניין הוא עקרוני עבורי, אין בכוונתי לעבור עליו לסדר היום ואני שוקל לבקש סיוע בעניין מגופים המטפלים בצרכנים ואו ממשרד התמ"ס או מהתקשורת.
או כמובן מכם.
בסיפא של דברי ברצוני לציין שאין לי דבר אישי או חצי דבר נגד מנהל החנות או מי מעובדיו ובסה"כ אני מרוצה מהשירות במקום.
כל טוב לכם וחג אורים שמח לכולם.
יקי

עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, קבלת החזר על השובר ופיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מחלקת קשרי לקוחות טיפלה בפנייה מול הלקוח באופן ענייני. אנו מודים למר חנוך על הפנייה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה