פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ובקשה ששמי יוסר לאלתר מרשימת הדיוור השיווקי של הרשת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.8 ביצעתי קניה בסופרסלדיל שמול קניון איילון, השירות לו זכיתי גרוע, כפועל יוצא הגעתי החלטה נפסיק לעשות קניות באותו מקום ונעבור למתחרים.
להלן אפרט מה הסיבות לקביעה זו-
1. ביקשתי לרכוש שניצלים (אני אוהב אותם דקים), וביקשתי לדפוק אותם עוד, והייתי מוכן לשלם יותר, האחראי במחלקת הבשר סירב לעשות כן, הוא טען- "אנחנו לא דופקים פה, תדפוק בבית".
2. חיפשתי לרכוש רוסטביף, שאלתי את האישה שעמדה בדוכן הפסטרמות היכן הם מצויים ותשובה לה זכיתי- "אני לא יודעת, אני עובדת פה וזה נמצא שם, תחפש לבד". וכשעניתי לה-חפשתי היא אמרה- "תחפש לבד, אם זה שם אז תמצא".
3. מעבר לכל- כשהגעתי לקופה ורצה לעשות שימוש בקופנים של שופרסל, התברר לי=מקבלים אותם רק ברשת שופרסל שלי ודומיה.

בשורה התחתונה חווית הקניה בשופרסלדיל היתה לכל הפחות לא נעימה. לתחושתי הרשת הופכת פחות ופחות רלוונטית לאזרח הפשוט, שלא מחזיק כרטיס אשראי של שופרסל, בעודה יוצאת במבצעים שרלוונטים אך ורק לקהל הלקוחות שלה, תוך שהיא נוקטת שיווק אגרסיבי.
אני הגעתי לסניף מתוך ידיעה שאני יעשה שימוש בתלוש שקיבלתי, אולם כאמור נמנע ממני לעשות כן.
לבסוף, אני דורש שיופסק לאלתר הדיוור השיווקי של הרשת שנשלח לביתי. במידה ותמשיכו לשלוח לי דיוור זה יהא בניגוד לחוק, ויהא בכך משום עילה לתביעה מצדי בהמשך.
כ"כ, אני מעוניין לבטל את הכרטיס האפור שברשותי של שופרסל שבו נצברות נקודות, כיוון שאין לי צורך בו......
הגעתי למסקנה אחת, והיא להצביע ברגליים ולהמנע מלהגיע ולרכוש ברשת הזו אחת ולתמיד.

בכבוד רב,
אזרח פגוע


*לידיעה- העתק מהמכתב הנ"ל נשלח למערכת ידיעות אחרונות, מחלקת תלונות הציבור, מוסף ממון.

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה