פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר מקולקל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שופרסל ביג באר שבע כתובת:
ביג, באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/09 ביצעתי קניות בשופרסל ביג בבאר שבע ולהפתעתי הרבה הנקניק שקניתי היה מקולקל. בתאריך 17/09 חזרתי למקום , פניתי לקופה רשאית וקיבלתי כסף בחזרה אבל חלילה לא התנצלו וגם לא ניסו לפצות אותי. היום 22/09 שוב עשיתי קניה במקום ניגשתי למחלקת נ'ניקים וגבינות וביקשתי מהמוכרת לטעות מן הגבינה
( היות וכבר יש לי פחד מהמוצרים מקולקלים ). המוכרת בלעג אמרה שזאת גבינה שקימת מקום המדינה ומה פתארום אני מבקשת לטעום. ( באמת בקשה מוגזמת אחרי שנמכרים מוצרים מקולקלים ). הסברתי לה שנמכר נקניק מקולקל והמוכרת בתוקפנות ענתה לי ומה הקשר בין נקניק לגבינה? לדעתי, מתפקידה של המוכרת לבדוק את המוצרים שהיא מקבלת, היות והייתי יכולה לקבל קיקול קיבה ונזק בריאות וגם השירות ממש לא נראה לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש, טיפול בעובדי הסניף פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה