פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות -הובלת מוצרים למבוגר נכה ויחס משפיל. נושא התלונה:
סמואל הנרי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הבנים 6 טבריה כתובת:
שופרסל שלי 175 טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני כותבת את התלונה בשם אבא שלי שאינו יכול לעשות זאת בעצמו בעקבות מצבו הבריאותי.
בתאריך 8/10/10 ביום שישי בשעה 11:24 ,אבי (הנרי סמואל ת.ז-069948271)ביצע הזמנה טלפונית מול הקופאית-קלרה בן שמעון,וביקש משלוח לביתו.
כשהגיע השליח עם המוצרים, מסתבר שהביא רק מחצית מההזמנה שאבי שילם על כל המוצרים מראש ובנוסף כל מוצרי החלב היו חמים וחלקם מקולקלים שבעצם המוצרים לא היו בקרור.
השליח אמר שזה מה שאמרו לו להביא והתקשר לסניף לברר- וכן היתה טעות ושכחו לשלוח את כל ההזמנה. יום שישי ואבי נשאר ללא מוצרים לשבת!!
רצוי להבהיר שאבא שלי בן 70 שגר לבד, בריאותית-חייב משלוח ואינו מסוגל לקנות ולהוביל בעצמו,כיוון שהוא נכה, אחרי ארועיים מוחיים וצינתורי לב.

המשך המקרה- ביום ראשון 10/10 אבא שלי מגיע לסניף ומבקש את כל המוצרים שחיכה להם עוד מיום שישי, הוא התבקש מאחראי המשמרת לערוך שוב רשימה של כל המוצרים שהיו חסרים במשלוח ולהגיש זאת לקופאית לקבלת אישור סופי. ואכן זה מה שהוא עשה.
בהמשך אבא שלי חוזר לביחחתו ומקבל מהשליח רק את המוצרים שהיו בקירור ושוב ללא הירקות והפירות. כשאבא שלי פונה שוב לאחראי הוא אומר לו-"הנה זה פה, תיקח את בעצמך, כי אני לא חושב שהשליח יגיע שוב אליך"!
איפה האנושיות כאן!! אדם בן 70 נכה צריך להתמודד עם יחס מזלזל ומשפיל, חוסר מקצועיות ובנוסף להשאר בבית ללא מוצרים שכבר שילם מראש.
עד היום- 11/10 אבא שלי לא קיבל את המוצרים שקנה משופרסל.
בהחלט אנו מעוניינים בחוות דעת של עורך דין ובכל מקרה לא נעבור על כך בשתיקה. אנו פונים אליך חני מנהלת קשרי לקוחות ומבקשים את עזרתך והתיחסותך למקרה המזעזע והמחפיר בדחיפות האפשרית. מחכים לתשובתך ותגובתך אלינו. . ממני-טלי ומאבא שלי-הנרי סמואל.













כספי סוג הנזק :
פיצוי על אי קבלת המוצרים שכבר שולמו ועל מוצרי חלב שהתקבלו ללא קירור ובנוסף אי חיוב על דמי משלוח והתנצלות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה