פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להוכחה שמוצר -סרדינים בשמן זית - אכן מכיל שמן זית אמיתי ולא שמן סויהiv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להללן העתק ממכתבי

ללכבוד תל אביב, 18.10.2010
1. חברת יבוא המזון - ג.ויליפוד אינטנשיונל בע"מ – נחל שניר 3, יבנה
2. מנהל שרות לקוחות – שופרסל בע"מ – שמוטקין 30, ראשון לציון

הנדון: בקשה לקבלת הוכחה בדבר אמיתות שמן הזית במוצר "סרדינים בשמן זית " אשר מיובא ומשווק על ידיכם
מספר ברקוד – 124368 – 296073 - 7

שלום לכם,
1. הנני לקוחה ותיקה מאוד של סופרסל וחברת מועדון מזה שנים רבות. בדרך כלל אני מרוצה מהמוצרים שהנני רוכשת אצלכם ומעולם לא נזקקתי לפנות אליכם בכתב.
2. בשנים האחרונות, על רקע סיבות בריאותיות , הנני נמנעת מדברי חלב. לשם השלמת אספקת הסידן לגוף, הומלץ לי לצרוך 2-3 פעמים בשבוע מנה נדיבה של סרדינים משומרים. בנוסף, על פי המלצת אנשי מקצוע , ולמרות התוספת במחיר המוצר, בחרתי לרכוש רק קופסאות אשר על אריזתם מופיע כיתוב שמדובר בסרדינים המשומרים בשמן זית . פעלתי כך, שכן הבנתי ששמן מכל סוג אחר אינו מתאים למערכת העיכול שלי ושל בעלי.
3. לפיכך,במהלך השנים האחרונות, מצאתי עצמי רוכשת מימכם עשרות ויתכן שאף מאות קופסאות סרדינים בשמן זית מהסוג שעטיפתו מצורפת.
4. לאחרונה, עקב טעות ברכישה, מצאתי עצמי פותחת וטועמת קופסת סרדינים אשר מיובאים ומשווקים על ידיכם תחת השם "סרדינים בשמן צמחי" (רצ"ב העתק מהאריזה – ברקוד 080459 296073 7).
5. לתדהמתי הרבה, נוכחתי שאין כל הבדל בטעם, בצבע ובמרקם בין השמנים בשני המוצרים . ביצעתי גם בדיקה ביתית במקרר על מנת לזהות את שמן הזית האמיתי – אשר כידוע מקבל מירקם ""מוצקי" (בדומה למרגרינה) לאחר שהות במקרר. גם במיבחן זה ניכשל המוצר שכביכול התיימר להכיל רק שמן זית .
6. פניתי בשאילתה למספר מעבדות מזון המוכרות על ידי משרד הבריאות הישראלי – ואלו הסבירו שבדרך כלל אינם מבצעים את הבדיקה עבור אנשים פרטיים וגם אם ייאותו לבצעה, הרי שעלות בדיקת כל דגימה הוא כ-500 ₪.
7. לפיכך, הנני מבקשת שתואילו להציג בפניי בכתב, מסמך רציני, בעיברית, מטעם מעבדת מזון המוכרת על ידי משרד הבריאות הישראלי, המעיד על אופיו של השמן במוצר הנדון.
8. הנני מבקשת להדגיש ש"התגלית" המוזכרת בסעיף 6 לעיל, גורמת לי להרגיש מרומה ופגועה. לפיכך, הנני בוחרת לידע את אגודות הצרכנים השונות וכן את משרד המסחר והתעשייה - שכן הנני משוכנעת שאינני היחידה אשר רוכשת את מוצריכם מתוך אמון מלא בקשר הישיר והאמיתי בין שם המוצר אשר בחרתם להדפיס על עטיפתו, פירוט המרכיבים המודפס על האריזה והמוצר עצמו.
בברכה,
דורית אלעזרי
יהודה בורלא 22, תל אביב 69364 , פקס: 5231241 – 03 מייל: [email protected]
כספי סוג הנזק :
המצאת הוכחות או החזר על הפרשים+פיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה